again :(
10.31.2011, ϟ 0 shout(s)

bismillah dan assalamualaikum
hurm , ( dalam keadaan yang nangis aku menaip blog ni )
tanpa aku pedulikan orang yang ada kat sekeliling aku :(

emosi smile ni telah cukup untuk aku 
meluah kan perasaan aku sekarang ni.
dengan aku dituduh dan dituduh even aku tak buat tuh sume.
em, aku just reply mesej budak sri lanka tuh je. hanya cakap 
9.am je. ONLY THAT ! but my hubby did't trust me :(
seriusly , aku sedih :( * still menagis dan biarkan air mata ni megalir di pipi :'(
aku puas cakap yang aku tak melayan boy lain tapi dia?????
masih tak percaya aku lagi ! YA ! aku tahu aku pernah buat salahsilap tapi aku
dah berjanji dan bersumpah atas nyawe aku . but he? did't TRUST me :(
emm, dia ingat aku akan curang dan akan buat
perangai yang dia tak suka (!) B percaya lah kat cayang 
cayang :
TAK KAN BUAT LAGI LAH (!)
emm, nape susah sangat yunk ? emm :'(
satu hari ni je b asyik mengamuk je kan kat cayang? nape b?
emm, tiap kali b ngamuk . seriusly rasa diri ni tak berguna lansung 
dan seolaholah diri cayang ni tempat b lepas kan geram kan???
emm. apa salah cayang B?? nape kita macam ni?
b dah bosan ke dengan cayang ?
b dah jumpa peganti cayang ke ?
em, atau b dah tak nak 
dan tak perlukan cayang lagi ??? :'(
emm, 
cayang terkilan bila b cakap time cayang call tadi 

cayang : b nape ni ?

b : kau kenape reply mesej dia? kau curang kan dengan aku ? 
aku puas setia kat sini kau buat aku macam ni ?
    kau kenape ha? kau NAK aku mesej POMPUAN lain ke?

cayang : b nak mesej pompuan lain ke?? :'(
pergi ah mesej pompuan lain (!) 

B : TUTOP CALLING CAYANG :'(

------------------------------------------------
then bila aku try call b alek.

cayang : nape b letak ?

b : kau nak aku mesej pompuan lain kan?

cayang : b senayer dah lame kan nak text pompuan lain kan?
nape RINDU nak mesej pompuan lain ke ?? :'(

b : HA'AH (!)

cayang : ( terus off phone )
time ni sumpah herm , aku terkilan gila bila dia cakap 
macam tuh. dia tak percaya aku (!) dan dia 
sanggup an nak mesej pompuan lain.
yer baru aku faham :'(

------------------------------------------------------------

lagi sekali , aku menangis. seriusly . 
WHY HE BEIN LIKE THIS HA???? 
esok aku ada exam final economic.
asyik gaduh je esok ada PAPER !
aku TENSION lah (!) :'(
masalah kami ni buat aku tak FOCUS ! 
dan aku tak tahu macam mana dengan RESULT aku nanti :'(
* seriusly, benda ni betulbetul buat aku terganggu :'(
* kenapa kami macam ni ? kami dah 1tahun 7bulan pon ;'(

emm, keyh lah . aku rehat kan kepala ni dulu.
emm, MAAF lah today aku
TAK ADA STORY (!) 
just aku hanya nak LUAHKAN MASALAH ni je ;'(
( muka kepala kusut )
dan MAAF  juga sebab kalau luahan aku 
ni ntah pape. aku hanya meluah ! 
assalamualaikum :'(

BUBBYE :'(
----------------------------------------------------



new past