bored (!)
10.28.2011, ϟ 0 shout(s)

bismillah dan assalamualaikum ..
hai, korang ? herm tak tahu nak tulis apa 
*cukup lah picture smile ni mengambarkan 
situasi aku sekarang ( muka bosan ) 
aku bosan lah ngokngek , nak text my hubby aku
tapi dia busy :( dia pegi uma member dia 
cause ada kenduri apa ntah . herm, 
nak text lagi tapi dia OFF PHONE cause 
kata nya HUJAN :(
so aku tunggu je lah dia balik. eishh !
aku masih BOSAN ! so aku pon tahu nak buat apa
aku bukak almari. herm,'bila 
aku dah bukak almari . aku jumpa 
cengcengceng .. * BLACK FOREST CHOCOLATE :)
YUMMY ! sedap doe. haha :D 
rugi sapa yang tak rasa . ( maket je tuh )
kalau dah bosan kita makan lah ea?
orang cakap makan coklat boleh kembali kan mood.
soo thats why lah aku bantai makan coklat ni. 
hopefully betul lah kate orang tuh. haa
* keyh lah. before aku stat merepekmeraban
better aku STOP dulu writing blog ni.
kunk ntah pape story aku keluar kan kunk.
keyh lah. TATA ( tangan melambai ) 

BUBBYE .

new past