jumaat
10.28.2011, ϟ 0 shout(s)

bismillah dan assalamualaikum.
hai semua ? we meet again and again. HAHA ;D 
ofcouse lah kan dah korang open blog aku ni tak kan 
keluar page KEDAI MOTO lak kan? kan?
haa. today aku nak story about EXAM ENLISH .
omaigod ! tak sangka but say ALHAMDULLILAH first,
cause soalan dia senang. aku boleh lah jawab cuma section last skali 
tuh buat aku pening lah -.-'  tapi majority semua boleh jawab.
mudah-mudahan dapat lah the HIGHEST MARK  ^^,
whee * puan norainee bagi lah saya markah lebih 
( nak dapat DEKAN ) hee itu lah harapan aku ;)
its oke aku akan try dapat kan DEKAN tuh ^^,
okeyokey back to the story > 
tinggal dua paper lagi then abes FINAL ! yahoo. haa :)
apa lagi MERDEKA lah aku kan. then boleh lah duduk kat rumah 
spent time dengan family dan hubby pulak :)
whee * mak aii , gatai nye aku ni :)
emm, oke lah till sini je story aku. 
tak  boleh nak focus dalam keadaan  yang bisingbising ni 
next time aku update lagi ea? 
--------------------------------------------------------------------------------

* so sorry kalau story hari ni bosan or macam tuuuuttt :)
hee , seriusly aku tak boleh nak kasi idea and tak tahu macam mana 
nak luah kan dan meng'xpresi kan mood aku ke dalam 
blog ni . again and again so much soory aw.
keyh lah nak layan movie dan sleep :)
hee. okeyoke, assalamualaikum .

BUBYE :) 

new past