malam ini
10.26.2011, ϟ 0 shout(s)

bismillah dan assalamualaikum.
hai, korang ( dalam keadaan yang nanges )
aku update blog ni. hem, apa yang terjadi malam ni
adalah satu pengajaran untuk aku menjalani hari-hari aku 
di masa hadapan bersama dengan muhammad sanusi ismail.
*aku nanges tanpa henti :'( seriusly aku tak dapat terima 
emm, aku perempuan yang teruk.sampai hati aku buat 
sanusi ismail macam gito. dia memang laki yang sabar. tapi aku?
selalu buat dia kecik hati dan mara ><' aku tahu, aku banyak
 buat silap.tak perlu orang tegur sebab aku tahu aku 
memang aku salah kalau aku betulbetul salah. DONE ! 
emm, malam ni. sanusi ismail buat aku mula berfikir dan
dia juga mengajar aku untuk menerima kesalahan diri sendiri
mayby aku tak nampak salh aku, tapi orang disekeliling aku?
mesti nampak kan perwatakan aku macam mana =='
actually, kadangkadang tuh aku hanya mampu 
membiarkan airmata ni mengalir membasahi pipi lalu 
JATUH kebumi. *tanpa aku sedar aku banyak buat salah.
terutama nya kepada orang yang aku sayang. <3
------------------------------------------------------------------------

emm, kami bergaduh teruk gegiler tak pernah kami macam ni.
emm, aku ngaku memang salah aku lagi.
tapi bila aku tanya why dia tak pickup phone semalam,
tapi orang lain yang angkat :( dia cakap dia tido. 
aku tak kesah tapi aku nak slowtalk dengan dia semalam.
before aku call aku, dia ada sent text yang dia akan mesej aku esok 
bila hati dia dah tenang. TAPI ? bila aku woke up early in the mornig?
emm, tengok phone . tak ada pape pon. aku still waiting mayby pukul 7.30
baru dia text aku kot. emm tunggu,tunggu dan terus tunggu jam dah pukul 8
waktu kelas dia brmula. em, sedih nya hati aku ><'
bila aku tunggu tapi tak ada pape pun. hey, dia tak hargai 
waktu aku .dia buat ignore je. hurm.
dan tadi. bila kami mula untuk selesai kan masalah yang kami hadapi ni
dia call . dia bagitahu aku segalanya :(
emm, aku terima apa yang dia cakap kat aku 
TAPI hati ni terTOUCHING bila dia cakap aku PENIPU .
seriusly, aku tergamam why he bein like that uh? emm.
then dia cakap dia tak boleh terima aku. bagi dia masa --'
dan suruh aku tunggu. emm, aku akan tunggu dia walopon lama .
sebab hanya satu MATLAMAT aku . aku sayang dia
dan tak boleh hidup tanpa dia. kalau boleh kami mahu 
kami bersamasama sampai lah kami berumah tangga dan bercucucicit bagai.
emm, *itu angan aku . tapi si dia? adakah maseh boleh terima aku
emm. dia suruh aku jangan open FB lagi, aku akan buat untuk dia.
dia cakap jangan mesej atau layan boy lain , aku tak akan buat
* untuk pegetahuan muhammad sanusi ismail 
ekyn tak mesej or call sesape pun. dan tak akan buat perangai 
yang sanusi tak suka (!) itu yang ekyn akan buat untuk 
kita bersama. dan percaya lah cyg ni muhammad sanusi ismail <3


new past