mixed story
10.30.2011, ϟ 0 shout(s)

bismillah dan assalamualaikum..
hai everybody? hee ^^, rindu aku nak update blogger ni :)
orite, tittle MIXED STORY diberi cause story aku hari ni banyak sesangat
hee. soo kalau korang nak tahu story apa yang aku nak cerita kan.
korang seharusnya jadilah reader yang terBAIK . hee dan follow story aku for today 

-------------------------------------------------------------------------------

STORY 1 :)

--> hari ini ANIVERSARY aku 
( nurul ashyikin binti noradzlan ) dan muhammad sanusi ismail ( superman ) 
genap lah hari ini 30.10.2011 kami bersama 
selama 1tahun7bulan <3
segala manispahit , sukaduka , senangsusah , gelakmenangis 
kami harungi bersama * (taip sambil air mata terharu keluar )
sepanjang kami bersama macammacam dugaan yang mendatang?
sampai kami rasa ( tak tahu nak cakap macam mana )
emm. firstly aku nak say ALHAMDULLILAH 
kat ALLAH s.w.t cause of him, aku still bersama with 
orang yang aku sayang :) <3 
*sumpah only muhammad sanusi ismail je yang ada kat hati ni 
( truely dari hati ni ) 
*HOPEFULLY kami berdua ni tak ada lagi lah missunderstanding kan? kan?
TAPI , normal lah kan kalau kami bergaduh or bertekak right ?
*SEDANG KAN LIDAH LAGI TERGIGIT .
huhuhu ^^, bermadah pulak aku memalam ni eik? hee :)
hee :) my hubby : muhammad sanusi bin ismail  <3
baru je call aku aku ;) hee. terubat rasa perit dihati ni tahu.
( bergulingguling sambil tersenyum ) hee^^, 
cause tadi ada salah faham ( muka sedih ) tapi ALHAMDULLILAH again
cause kami dah back to normal. ( muka kegembiraan ) :)  
salah kami berdua actually . ( muka sedih )
hee. keyh lah STOP story pasal bertekaktekak ni.
aku tak suka ! i HATE it ( muka ganas ) 
aku nak SENYUM je after ni , even ada orang cakap aku GILA 
aku still akan SENYUM . * peduli apa aku korang nak cakap aku gila 
ke (!) tak betul ke (!) or whatever lah kan, mulut orang, aku  tak 
boleh nak tutup. eik ? eik?
simple word untuk orang cam tuh --> GO AWAY FROM MY LIFE (!)
muktamad DUDE . HAHA :D 

nota penting untuk my hubby :
* cayang akan berjanji jaga hubungan kita ni bebaik  OKE (!) 
( kita sesame sebenarnya aw )
* cayang juga nak say SORRY ea kat b cause always buat b mara 
( muka sedih ) sumpah tak terniat yunk 
* cayang juga akan PROTECT b dari bakteriabakteria ( pompuan gatal )  yang 
boleh buat kita missunderstanding .
* cayang juga tak kan gatalgatal kat sini or kat memane je yang cayang pergi .
* cayang juga nak cakap yang cayang sayang b sesangat (!) 
serius B tak ada orang lain even diri B sorang .
* akher kata dari cayang , cayang HAPPY dan BAHAGIA bila 
cayang dengan B . cayang rasa diri ni di LINDUNGI sesangat 
( mesti lah rasa cam tuh kan? sanusi tuh kan SUPERMAN aku ^^, )
hee.. dan terima kaseh kat B cause b banyak kan berkorban untuk cayang
dan berterima kaseh juga kat sebab B cause SUDI terima cayang seadanya
even cayang sedar diri ini banyak kekurangan nye. ^^<


--> MUUUUUAAAAHH (!) untuk kekaseh HATI, jantung, limpa, hempedu
cayang , muhammad sanusi bin ismail <3 <3 <3
( sesaje jer aku gatal nak kiss my hubby )

* SELAMAT ULANG TAHUN PERCOUPLE lan KITA ( kahwin belum lg )
tahun akan datang insyaallah ^^, YANG KE 1TAHUN 7BULAN

*MUDAHAN TUHAN MEMBERKATI DAN MERESTUI KITA BERDUA DAN 
HUBUNGAN NI :) 

* AMIN *

-------------------------------------------------------------------------------
 STORY 2 

tadi aku kuar dengan member housemate aku 
FADILAH, FARAHIYA dan RABIATUL 
kami pergi kat mahkota prade saja.
actually tak hangout pon just kami 
pergi hantar lappy dak atul ni . ROSAK masuk virus :(
then bila dah sampai kedai repair tuh kami 
tunggu lah dia setting tapi owner tuh cakap 
mayb late siap. so kami just roundround je areaarea kat
atas tuh. kami pergi tengok baju kat kiost kecikkecik
tuh then  makanmakan mencekikmencekik and memacam lah.
bila dah bosan merayap kat atas tuh kami  
lalu depan tempat bowling tuh, 
MULA lah kepala gila kami ni. masuk dalam tempat bowling tuh 
kami pergi main satu game ! perggh ! tak pernah dibuat orang
main bowling pakai baju kurung! HAHA ;D 
orang kat dalam tempat tuh heranpelik dan musykil pon ada kot.
HAHA :D peduli apa aku. kami tak susah kan hidup diaorang pon kot.
kitaorang IGNORE dan terus kan main game tuh.
hee. till pukol bape tuh kami ontheway alek terus.
but singgah uma atul cause dia nak amek barang then jumpa parents 
dia sekali. akher nya kami pon gerak alek * kepala tetiba tak tahu nak 
story apa lagi. kepala dah blur tetibe lak tuh.
hee . so much sorry ea reader ? 
till sini je story aku.hee.hopefully korang enjoy serba sedikit pasal story ni
dan sorry kalau story aku ni merepekmeraban or pape lah 
kan? kan?
 sorry taw. oke. next time aku story again. 
assalamualaikum .

BUBBYE :)






new past