permulaan
10.25.2011, ϟ 2 shout(s)

bissmillah dan assalamualaikum,
hi,korang? selamat pagi ? hurm, seawal pagi kan aku dah online.
emm,nak bagitahu blog ni aku baru create malam semalam.
so maseh baru lagi lah blog ni.thats why lah tak de follower lagi.
so sesape yang suka  boleh je korang joen. lagi banyak 
lagi aku suka.actually aku create blog yang kedua ni sebab 
before ni aku hanya banyak berstory pasal kekasih hati aku right?
bila fikir balik, dia tak suka story nya aku berkongsi dengan 
pengemar blog yang lain :'(  , memang lah sedih right, bila 
aku hanya create blog dan suka berstory pasal nya tapi tak
dihargai ==' . tak pe aku faham semua tuh. 
emm, actually , aku sedih sesangat weyh. bila 
aku bangun pagi je , masalah semalam belum diselesaikan.
kami berdua tak bertegur sape, dan aku bangun dalam 
keadaan yang sangat terkilan.
malam semalam aku dan si dia online. emm, 
macam yang aku sudah jangka kan pasti bergaduh :'(
*sumpah sedih sesangat ( angkat tangan kanan sambil air mata mengalir )
emm, bila dia OFFLINE tanpa bagitahu aku,dan bila aku 
CALL dia tak pickup tapi orang lain yang angkat 
. dan bila aku MESEJ dia tak reply sudah cukup
buat hidup aku kosong sesangat time tuh. ><'
yer , aku ngaku memang salah aku , online tak bagitahu si dia 
tapi aku dah mintak maaf right? em, why not si dia maaf kan aku
before ni dia pon ada juga berkelakuan seperti ni,
tapi aku chill jer. dia? em, sampai satu tahap semalam 
aku mengeluarkan perkataan *BREAKOFF * 
grr, aku paling benci . bila aku mara aku hilang kawalan
dan semua yang aku cakap dibawah kawalan tak sedar --'
emm. why im been like this? omaigod ! aku tak percaya
dan aku benci nak hadapi HARI-HARI yang macam ni.
seriusly, aku tak suka. em. dan mayby bila fikir balik 
lebih baik kami putus kan? daripada kami terus nak 
bertekak then berbaik ( tak sampai bape hari ) start bertekak 
balik. :( kadang-kadang tuh aku dah putus asa dah.
yelah, memang aku ngaku memang aku yang
 start dulu . semua punca aku yang mulakan dulu.
emm, aku terasa yang aku tak layak untuk 
DIcintai dan  MENcintai. aku ni sape lah kan. 
tak layak menerima cinta sejati ><' dari seorang lelaki 
yang aku SAYANG . em, dalam kata erti yang lain, 
kau better bersendirian ashyikin supaya kau tak banyak
menyakitkan hati si dia, tak banyak berfikir NEGATIF kat si dia.
dan dia pon tak de lah asyik nak memara jer kan ,mesti dia happy 
bila aku mintak putus kan? yelah dia boleh cari orang yang 
lebih baik dari aku ni >< ' emm.

em, kau fikir lah betulbetul nape kau jadi cam ni ashykin?
emm. keyh lah till sini je aku berstory. 
hopefuly korang enjoy jadi reader blog ni even  aku tahu 
story yang aku buat ni ntah pape je kan? kan?
* aku tak pandai berkarang mengikut KATA MINDA , tapi 
aku hanya mengarang mengikut KATA LUAHAN HATI aku :(


dulu 

new past