semalam dan hari ini
10.27.2011, ϟ 0 shout(s)

bismillah dan assalamualaikum ?
hi, korang wasup yaw? huhu.
oke today aku nak story pasal YESTERDAY .
semalam, aku hangout kuar dengan my hubby lah
kami pegi settle kan masalah yang kami hadapi untuk beberapa hari ni.
kami cuba berkomunikasi dan slowtalk dengan cara kami.
ALHAMDULLILAH , semua dah kembali OKE (!) 
( muka gembira hati pon turut happy )
hehehe.. * hanya mampu senyum buat seketika 
after semua nye dah oke, macam biasa lah 
kami try to solve other problem.
chewwaah * nak spekinspekang lak kan aku ni
almaklum lah buang tebiat pepagi buta ni . haa
orite , back to the story , aku lepas tu tengok 
movie --> PARANORMAL ACTIVITY 
*dengar title movie ni SERAM kan? actually cam tuuut . 
hamprak (!) tak syok lansung.  ending story tuh tak ada.
ntah pape jer. haha :D 
then abes je movie tuh dalam pukul 6 lebih lah.
kuarkuar je HUJAN lah pulak.
mak aiii ! sejuk syot bantai pulak naik moto
 kami gedah je HUJAN tuh . basah kuyup aku.
hee. tapi its oke lah best what main hujan ni kan? kan?  hee
bila sampai kat rumah , aku tengok pak andak aku dengan family dia 
datang . perrghh ! korang tahu aku jumpa sape???? 

* HAAAA .. aku jumpa budak cinonet ni lah.
hee. aku dapat je budak ni aku gomolgomol ,cubitcubit 
ciummium pipi si kecik ni. haha. sampai dia nanges ^^, 
amek kau kecik yang debab huhu..
* puas hati aku. geram tahu bila aku tengok kau ni.
tak per ONE DAY aku pon ada baby juga kan? kan?
eheemm , * dah start nak berangan lah tuh aku ni kan? hee
 tak per aku tunggu my hubby ( muhammad sanusi ismail ) 
hee. pape pon hari ni punyer story :: 
akan aku create malam ni or lusa or whatever lah kan yang aku suka. 
HAHA :D .  BLOG aku aku punya suka lah .
hee. korang as a reader just follow dan baca saje , DONE ! 

* keyh lah untill here story aku for today.
hopefully korang enjoy ea? even story ni ntah pape je
cause hanya satu matlamat je > kegembiraan aku untuk dishare oleh semua 
orang yang aku sayang <3

okeyh lah BUBYE :)



new past