akan tiba
11.02.2011, ϟ 0 shout(s)

bismillah dan assalamualaikum
hai,you'all dan selamat sejahtera?
hee. pagi yang segar buat aku hari ini.
tapi ada juga perkara yang merunsingkan aku.
em, apa yang aku harus buat ha? aku dah tak nak 
mengKUSUTkan kepala otak aku ni dengan bendabenda
yang remehtemeh. OMAIGOD !
aku akan start cuti semester ni 
3november till 12 disember 2011 
arghh ! bapak dia lame kan? kan? karang 
aku duduk kat rumah nanti tak tahu nak buat apa.
emm, kalau aku duduk kat rumah jawap nyer
MEMBESARKAN badan lah aku ni.
tidomakan tidomakan ! eishh. 
TIDAKKKKK (!)
emm, better sekarang ni aku fikir apa yang patut aku rancang 
apa yang aku nak buat time cuti ni nanti eik? eik?
hee. cam syok jer kan?wheehoo . ^^,
kalau nak hangout dengan my hubby dia still belajar.
dan time aku cuti tu lah dia EXAM (!) nanti mesti dia tak dapat
nak spent time dengan aku kan? em ;(
em. bile aku dah masuk semester 2, hubby aku baru cuti (!)
em, DUGAANdanDUGAAN . =='
--------------------------------------------------------------
aku tinggal lagi satu paper je lagi (!) haa
after tuh apa lagi 
MERDEKA 
lah aku. hee ^.^
relax kan kepal ni dari memegang buku.
cam tak caye je aku dah abes semester satu. 
dan akan masuk ke semester dua :)
bangga siot . huhuh. 
dan dalam tempoh aku study ni memacam dugaan aku
di uji dengan belajar,
di uji dengan kehilangan persahabatan
di uji dengan hubungan aku dan hubby 
 YA'ALLAH (!) tuhan je tahu apa yang aku rasa dan aku alami thats time
em. mayby tuhan tuh uji aku kan ? aku terima. 
sekarang ni pon aku masih diuji lagi dengan masalah yang kami
hadapi.
tak tahu bagaimana kami sekarang.
aku hanya tawakal. dan berserah.
adakah dia masih boleh menerima ni semua?
kadangkala aku hampir putus asa. tak tahu 
mana silap nya. even aku dah berusaha sedaya upaya 
akan tetapi ?
hem, kami still bertekak (!)
emm, kadang kala tuh buat aku
sedih dan menyepi kan diri :(
emm, 
dah lah korang. aku tak nak story yang 
sedihsedih lagi. aku nak happy je dengan dia.

* nurul ashyikin noradzlan kau kena KUAT ! kau kena SABAR !
kau boleh buat dan kau kena TAHAN dengan apa yang berlaku 
kat diri kau. kau jangan LUPA kat belakang kau RAMAI yang SUPPORT 
terutama nya FAMILY , HUBBY dan kekawan yang lain. 

simple word untuk korang semua :

i love you so much <3
thanks a lot :)

till kat sini je story aku.
hopefully korang enjoy .
dan so much sorry kalau 
story ni tak best ! 
------------------------------------------------------


BUBBYE 

new past