ALHAMDULLILAH :)
11.22.2011, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah :)
hee, hi , holla hello peeps ? hopefuly korang oke
dan happy macam aku sekarang ni. *chewwah kan.
gedik saje bunyi nyer , haha 
okeyh. back to the tittle aku yang bertajuk 
> ALHAMDULLILAH . korang mesti tertanyatanya 
why aku post entry kali ni bertittle macam tu sekali rupa nya.
HAHAHA :D actually,memang banyak sebab nyer. korang nak tahu?
 oke. follow cerita aku dan pinjam kan aku mata korang
buat seketika supaya anda focus akan cerita aku ni.
* woaaah cam hebat jer kan story aku ni. haha
>.. oke tak mao talk bebanyak aku START sekarang !

yang PERTAMA :

ALHAMDULLILAH 
aku dengan my hubby: muhammad sanusi ismail <3
 dah boleh text kembali ! YAHOO ^^,apabila kami berharihari
tak boleh text sebab ada masalah teknikal dan kecuaian sendiri.
hee. bermula nya kami boleh text pada 21 november 2011 
berwaktu kan pada pukul 22:13 minit malam. :) 
detik bersejarah weyh . huhu 
lepas lah segala rindumindu aku dekat 
kekasih hati,jantung,limpa aku
> muhammad sanusi bin ismail 
semalam, bak kata my hubby  "MENGELINJANG'" sebentar
bila aku dan si dia dah boleh talk mesej macam sediakala. :)
*tersengihsengih aku semalam smapai lah SEKARANG ni.
bila aku dah HAPPY :) macam gini lah rupa aku

tak boleh pulak nak BERHENTI tersengihsengih ni. huhu 
*gambar hanya lah sekadar hiasan tapi kalau real korang tengok aku lagi kiutmiut kot.
HAHAHA. nak top je kan aku ni. huhu. setuju tak ??
 KESAH pulak aku kalau kau tak setuju ! haha :D
dah lah membebel jer aku ni. JOM !
 kita ke story yang kedua . MARI ikot saya !! hee

yang KEDUA :
HAAA ..*before terlambat nak wish >
 congrate lah ea untuk pasukan MALAYSIA
yang berjaya kasi PINGAT EMAS pada MALAYSIA.
huhu. even time tengok bola tuh hati aku ni
dupdapdupdip ! * dengan laju ianya bergerak . DIRI aku 
separuh gila , sesak nafas bagai .HAHA
akhir nya MALAYSIA menang . :) ALHAMDULLILAH .. 
* wa tabik SPRINGG lah kat LU . CAYA LAH LU 
HARIMAU MALAYA . aummmm !! 
MALAYSIA BOLEH ! * semangat patriotik sekejap.
haha, oke meyh korang ikot aku kita baca
 story yang seterusnya >

yang KETIGA :
oke. today my hubby START exam till bulan desember nanti . hopefully 
my superman boleh jawab soalan dengan mudah, insyALLAH.
mudahmudahan my hubby gak boleh dapat POINTER yang baik
UCAPAN untuk b dari cayang, B jawab exam leklok ea? buat betulbetul
bismillah first before start exam tuh. buat double check after dah siap
dan isi semua tempat kosong TAK MO tinggal kan  tempat kosong
and all lah ea b? cayang always behind b. MUAAAH ! hee
gatai sebentar ciummolot jap. haha 

alooo.. story dah abes lah pulak !
hopefully korang enjoy jadi reader aku ni.
maaf kalau tak oke. bukan story dah abes masalah nye 
 I dont have any idea lagi lah.actually, hehe
tetiba je kepala STUCK nak keluarkan idea kejap.
 bila adek sepupu masuk 
buat kepohkepoh ganggu aku. EISHH  !
idea pon terbang ntah kemana.tak dapat nak tangkap pulak tuh.
 hihi :) Its oke lah ea. next time aku update lagi ea?? 
aku JANJI ! hahaha. oke. lah aku 
STOP till here keyh? salam .
BUBBYE !


new past