bercampur =.=
11.11.2011, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah 
sebagai pembuka story aku kali ni.actually 
tangan ni gatal pulak nak bercerita even tak ada story pon.
cuma aku hanya nak share apa yang aku rasa sekarang ni. =,=
aku rasa lain pada hubungan aku dengan muhammad sanusi ismail.
em, rasa lain bila dia buat kali pertama nya sepanjang aku bersama dia 
dia memberani kan diri nya memakihamun aku BABI  --'
sumpah time tuh aku tergammam sekejap dan jadi blur. time tuh juga aku
hanya membiarkan air mata aku ni mengalir lantas membasahi pipi aku :'(
seriusly , dia tak pernah makihamun aku dengan perkataan tuh ! tapi kenapa 
hari tuh, dia boleh mengeluarkan perkataan macam tuh sekali kat aku?
dia cakap dia sayang kat aku. tapi kenapa dia sanggup mengeluarkan perkataan tuh kat aku?
perit yang teramat sangat bila aku terfikir ayat tuh. dan masih terngiangngiang lagi 
perkataan yang dia cakap tuh =.=' .kami dah bersama hampir 1tahun 7bulan.
banyak benda yang kami lalui bersama.banyak juga dugaan yang datang
dan terus datang kadangkadang tuh membuatkan kami berdua hampir putus asa
em, apa salah aku ? sehingga aku diuji sebegitu rupa? aku hanya insan yag lemah :'(
yang mengharapkan sidia sentiasa bersama aku tatkala aku senang dan susah :'(
em,bila dia berbicara aku hanya mampu memdengar isi hati nya. aku juga teringin 
nak jadi perempuan yang betulbetul boleh memahami nya. sebab kalau aku 
memahami sidia mayb sidia tak banyak memara kan? em. even story yang dia makihamun
aku tuh dah berlarut selama dua hari, tapi bekas sakit nya aku masih terasa lagi
*umpama api yang membakar dengan gah nya :'(
aku terasa seperti dibuang dan dicampak sejauhjauhnya dalam hidup sidia 
dan selepas peristiwa tuh, tiap malam mata ni megeluarkan airmata 
yang tak dapat aku tahan dari terus dilukai sebegitu rupa :'(
em, aku masih terasa terasing sangat dengan diri nya =,='
em, aku tak tahu apa yang hendak aku buat ! seriusly I CAN'T !!
tapi bila dia bagitahu aku yang dia terasa berdosa dengan tingkahlaku nya
aku tak mampu membuat apaapa =.= aku bukan tuhan untuk membalas
perbuatan nya dekat aku. aku hanya MANUSIA biasa yang dicipta oleh TUHAN ku . 
tak ada keistimewaan dan tak ada kuasa yang luar biasa, kan? kan? kita serupa
dan dicipta sama , mempunyai satu hati untuk kita merasai persaan kita.
satu akal fikiran untuk kita berfikir dan membezakan hak dan yang batil.
sepasang mata untuk kita melihat, sepasang telinga untuk kita mendengar.
sepasang tangan dan kaki untuk kita berjalan dan memegang .sepasang 
mulut untuk kita berbicara dan menyampaikan luahan isi hati kita =.='
em, ntah lah back to the story , sometimes aku terasa yang aku 
ni tak layak untuk menerima CINTA sidia.kerana aku terasa yang 
aku ini hanya menyusahkan dirinya semata-mata. sidia banyak berkorban untuk aku
aku hargai sangat. dia *umpama SUPERHERO aku yang sentiasa melindungi aku 
dari segala ancaman.hilang nya dia pada aku siapalah aku kan? herm, seriusly aku 
tak boleh hidup tanpa MUHAMMAD SANUSI ISMAIL <3 . bohong lah kalau 
seorang perempuan tuh cakap yang diri nya bisa hidup seorang diri, manakan mungkin
nabi adam juga hidup bersama hawa :') . em, aku sayang kau muhammad sanusi !
tak ada lelaki lain yang macam kau. kau lelaki yang lain daripada yang lain
 pernah aku kenal. hadirnya kau dalam hidup aku ,mengajar aku erti sebenar
kehidupan. kau lelaki yang hebat sanusi ! kau anak yang hebat .
*sejuk perut ibu melahirkan kau. dan aku beruntung sesangat dapat 
mengenali kau. aku berharap dan sentiasa berdoa pada ALLAH,semoga
 yang kau tuh  adalah jodoh aku yang tertulis dalam LAUHUL MAHFUDZ
untuk diri aku. __________ amin !* oke lah sampai sini je yang aku nak 
bercerita. sorry sekiranya tak oke atau aku ni merepek meraban. hopefully kau enjoy 
jadi reader aku . em 
akhirkata dari aku untuk muhammad sanusi ismail ! 
aku sayang kau sangatsangat , kau jangan curang dengan 
aku tao ! aku tak akan nakal, kau pun cam tuh juga kan? 
dan kau jaga diri bebaik taw, jaga kesihatan tuh ! tak mao MEROKOK
 bebanyak,nanti sakit macammana.aku nak sehidup semati dengan aku kalau 
diizin kan oleh allah. insyaALLAH ;') hee. gatai nya . oke lah 
---------------------------------------------------------------------
BUBBYE :)

new past