bersama :)
11.05.2011, ϟ 0 shout(s)

bismillah dan assalamualaikum
hai reader ? * mood gembira 
alhamdullilah ^^,
hee, today aku hangout with my hubby lah.
kau ada? haha :D 
kami pergi mahkota prade dan dataran pahlawan 
whee. memey tak boleh blah.
aku dan si DIA > muhammad sanusi ismail
lawan main bowling. MAK AI ! dia power lah seyh 
terkedu aku kot. 97 bebalas 48 . FUHH ! jauh beza kot.
* malumalu. haha :) tak tahu nak sorok mane muka ni.
hehe. then aku ingat nak tengok movie cerita 
TOYOL ! tapi my hubby tak nak. dia nak g jejalan.
kecewa juga. tapi aku tak kesah pon. 
even kami tak pergi tengok movie kami pergi
mencekik mentekedarah :) lagi bagus .
haa .. kenyang kot perot kami ^^.
kedepan sekejap 2inci. haha 
best gak hari ini punya aktiviti kami :)
tergelak bersama dan sebagainya lah.
* alhamdulilah :) 
then bila dah habis makan pulak 
kami pergi dataran pahlawan lah TEST VOKAL :)
whee :) hee 
memacam lagu hubby nyanyi kan untuk aku 
tiga lagu dia nyanyi kan 
1. lagu ekamatra . aku tak pernah dengar ( sorry tak tahu tajuk nya )
2. lagu BOUGENVILLA,spring . my fav song :) ( b nyanyi kan untuk aku * TERHARU :') 
3. lagu LUAHAN HATI ,kristal . ( lagu yang memey aku tunggu hubby nyanyi untuk aku )
papepun hubby aku punya vokal memey terbaik even ada semputsemput siket :)
hee. TERIMA KASIH ea b? 

lagi sekali terima kasih sesangat yunk. :) 
cayang sayang hubby <3 ^^,

-------------------------------------------------------------------

before aku lupa : aku nak wish 
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :)

kepada :
- family
-my hubby dan sekeluarga 
-sedara sepupusepapat
-kekawan sahabat andai
-cikgucikgu pensyarah
-jiranjiran
-dan sesape je lah yang aku tak senarai kan .
hee :)

moga bergembira di hari raya ini,
dah tumbangkan lembu seekor jangan lupakan DIRI aku disini :) 
hee.  
keyh lah itu saja .story hari ini.
moga enjoy baca blog hari ini even tak oke .
MAAF di pinta.
assalamualaikum .

BUBBYE :)



new past