dia MAHA MENGETAHUI :')
11.24.2011, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah
sebagai pembuka bicara aku petang ni. 
* chewah aku actually daah malas nak melayan 
 MULUT orangorang diatas muka bumi ni.
hanya menabur katakata sweet je . huhu.
* nasihat untuk diri aku juga yang banyak KHILAFnya :)
karang aku melayan till bebiler lah tak settle kan? kan?
so aku dont want to talk much lah kan
cause aku hanya berserah pada yang diATAS :')
sebab dia tahu segalagala nya. aku ni hanya 
insan yang biasa yang kadangkadang tuh juga aku buat
salah dan silap nya. tak perlu lah nak memara lagi .
IGNORE kan je mereka or hambahamba allah yang sebegitu rupa.
* jangan takot ashyikin sekiranya anda kehilangan kawan, cause 
ALLAH tuh sentiasa ada dengan kau. dia lah peneman SEJATI 
kau sebenarnya <3 . 
dan kadangkadang tuh jika DIA sedang menguji kau 
kau SABAR lah ea , ASHYIKIN ? sebab kau kan kuat ! 
DIA tak menguji kau lebih dari kemampuan kau tuh.
* kau jangan lah asek cenggeng jer :'( 
kau mesti lah STRONG aw? aw? oke lah..
tilll here HUJAN dah turun . nak stop berBLOGGING .
BUBBYE 

* so much sorry kalau tak oke entry kali ni.
hope korang enjoy. 

new past