don't know how to solve it.
11.24.2011, ϟ 0 shout(s)

orite , im STARTING with 
assalamualaikum dan bismillah first.
oke, aku tak tahu KENAPA aku nak update BLOG ni.
mayb sesaje or ada benda yang aku nak LUAHkan
tapi ?? aku tak tahu dari mana nak start dulu.
em, actually masih terfikir ABOUT YESTERDAY !
shittdamn hate it * seriusly macam orang STUPID je aku ni.
YELAH , buat apa nak stalker page bebudak BONGOK  tuh eik??
kalau aku STALKER page diaorang pon BUAT SEMAK je kepala otak aku !
eisshh. *kata hati cakap > BIAR PEGI MAMPUS lah sama diaorang.
WHO CARE ABOUT THEM ,! busterd nyer ORANG ! hahaha.
aku faham kenapa diaorang bersikap KURANG AJAR ! simple word sebab 
diorang memang KURANG DI AJAR kan ? kan?  HAHA :D
tak pon diaorang ni memang tak boleh nak tengok orang lain senang !
eishh, ada juga kan orang macam ni.
dah lah cakap semua nya FAKE ! eish.
entah pape je kan diorang ni. saket pale je fikirkan masalah ni.
and one more thing aku geram sebab aku dengan my hubby misunderstanding AGAIN !!
* menyampah betul. ketuk kepala kat dinding lagi BAGUS ! em.
aku tahu SALAH aku tapi tak yah lah cakap 
> aku tak layak untuk kau ! * aku ada hati weyh sanusi.
> taraf hidup kita jauh * bagi aku kita berdua sama je kot ! 
dan PALING  tak boleh aku nak lupa 
> KITA  TAK MAMPU HIDUP BERSAMA  
* kenapa aku bukan calon kau ea? emm.
aku faham sanusi . kalau lah betul apa yang kau cakap ni
sanusi,  better kau biarkan aku bawak diri aku ni jauhjauh dari hidup
kau sebab tak payah lah kau kusutkusut kan kepala kau 
dengan masalah aku kan? kan?
( tak sampai hati nak tulis ) tapi apa lah nasib ea? em.
oke lah . next time aku continew tulis blog ni.
orite. SALAM :'(


new past