don't know :(
11.10.2011, ϟ 0 shout(s)


assalamualaikum,dan bismillah.
hai, reader sekalian ? selamat pagi
terutama nya kepada siDIA :
muhammad sanusi bin ismail 
superman aku yang hebat , gagah lagi berani .
pepagi lagi aku dah online ~,~
online hanya untuk meluahkan isi hati aku ini sahaja.
tak bermaksud untuk buat pape pun.
semalam , kami bertekak,gaduh, ! sumpah 
aku benci keaadaan tuh bila aku dan my hubby macam ni 
kami salah faham dan bila aku nak settle kan
aku tak ada mood, till pagi ni aku still tak ada mood
bangun pagi macam orang yang tahu arah tuju.
OMAIGOD ! aku umpama, layanglayang yan putus tali nya .
dimana kah siDIA ?? em, aku tak tahu kenapa kami begini.
hubby cakap aku selalu macam ni, KEJAP OKE , KEJAP TAK OKE
em, aku macam tuh ker ? ( tanya dalam diri aku sendiri )
em, TIDAK ! aku cuba berikan yang terbaik tapi 
pandangan orang terhadap aku ? masih sama. :'(
sapa lah aku kan. em, hasil nukilan pagi aku nak 
cakap something kepada my hubby 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

B, 
cayang sayang b tao. * sumpah tak ada yang lain.
B,
cayang rindu kat b. seriusly rindu kat b sesangat.
B, cayang nak mintak maaf kat b. cayang banyak buat salahkan.
bukan apa yunk cayang cuma terkilan bila semalam b boleh cakap 
cayang babi   ! b tak pernah keluar pekataan macam  tuh kat cayang ! kan?kan?
tapi semalam b berjaya makihamun cayang macam tuh sekali .
perkataan tuh masih cayang ingat b . masih terngiang-ngiang dalam kepala ni.
em. =.= . tak apa lah b mungkin ni balasan kasih sayang b untuk cayang kan?
cayang faham. em. B jaga diri taw. jaga kesihatan. b jangan nenakal ea.
cayang sayang b. dan jangan tinggalkan cayang. 
em. MAAFKAN CAYANG B.
=============================================



new past