geram . grrr !
11.20.2011, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum dan bismillah. hai , holla . hello peeps. orite today aku tak nak story bebanyak. just aku nak luahkan masalah yang aku hadapi for a few days ni ! GRRRRRR ! tension doe aku macam ni. aku tak tahu macam mana boleh jadi macam ni ! first aku, geram cause bila aku sent mesej kat my hubby : muhammad sanusi ismail  dia tak terima aku punyer taxt. OMAIGOD ! seriusly aku benggang * hilang sabar kejap =.='
emm, dah dua tiga hari kot kami macam ni. naik BOTAK kepala aku fikirkan hal ni. ya'allah tolong lah hamba mu ini. :'( .lagi pon before tuh kami berdua kan tak dapat mesej cause kredit memasing tak ada. then bila ada macam ni pulak jadi nye. haiyak ! * apa yang patut aku kena buat ni ha?? =,='' . after tuh kami ada juga lah misunderstanding . kejap kami oke , kejap kami tak oke. sedih weyh bila kami macam ni. emm. aku dengan my hubby : muhammad sanusi ismail dah two week kot kami tak jumpa. sumpah ! RINDU kekaseh hati jantung, limpa aku yang sorang ni. :'( * bukan aku tak nak jumpa TAPI aku pergi seremban rumah pak andak aku untuk urusan yang perlu kau selesaikan ><' . hubby cakap dia tunggu aku balik. B tunggu cayang kan ? kan? emm, nanti kita jumpa ea yunk kalo cayang dah balik taw? taw? .. eemm, last but not least : pesanan untuk aku punye hubby > 1. b jaga diri dan kesihatan tao ? 2. tak mo nakalnakal, nakalnakal siap lah cayang babab b nanti * guraugurau je . 3. jaga solat dan makan tuh. s4. study leklok taw, dan GOOD LUCK untuk exam yang bakal b hadapi minggu ni kan? * kalau tak silap aku lah. 5. b kena ingat yang cayang sayang b sorang tao ? muuuuuaaaah ! untuk b. emm * itupon kalo b baca blog sekarang ni. *hopefully b baca . :'( 
oke lah aku dah tak ada mood nak story pape dah. HILANG MOOD aku bila benda jadi macam ni. emm .
maaf sekiranya tak oke story aku hari ni. again soorrry guys. salam . take care you'all. BUBBYE 


new past