hang out
11.28.2011, ϟ 4 shout(s)

assalamualaikum dan bismillah 
hello , hai , holla my reader dan stalker ?
how are you ? aceceh spekingspekang lak
aku ni kan. HAHA . btw, selamat malam korang.
oke. tujuan aku update blog ni cause nak story 
tentang harihari aku yang 
makin hampir TAMAT cuti semester ni.
HAIYAK ! saket kepala dan goyang kepala lutut aku ni
bhai, bila cerita pasal nak masuk KUIM balik.
MAK AII ! macam puaka je kan tempat tuh.
eishh tak baik aku. der. HEHE .
TAPI malam ni aku nak berstory BUKAN kerana KUIM 
tapi pasal aku dan my hubby lah >
muhammad sanusi ismail <3 <3 owhh, pujaan hati aku ;)
MUAH! MUAH !* godik bona lak den ni. sepak kunk. huhu.
okeoke. kita serius. hee. aku nak berstory ni. dah  nak START
oke first of all, macam biasa lah kan tempat kami 
berjumpa secara terangterangan di 

dataran pahlawan la. kat mana lagi kan? kan? hee.
tempat keramat kot bagi aku :) btw, 1001 kot 
kenangan kat sini. dan satu lagi tempat kat .... 
alah kat situ. eishh ,situ lah.. perghh ! nak juga 
aku tunjuk kan . meyh sini reramai > kat  

haa. sini lah tempat kedua kami. hee MAHKOTA PARADE
:) apa macam ada bagus kah ini tempat ?? hee. 
untuk hiburan boleh kot. tempat nak bawak family riadah pon boleh 
juga tapi aku rasa tak payah lah bawak budak kecik datang sini.
sosial gila kot. HAHA . macam kami tak pe cause dah 18sx. HUHU 
*gurauguraueratkansilaturahim je:)

bila masuk jer kat dalam MP ( MAHKOTA PARADE ) ni,
kami selalu pergi tengok movie * pembetulan ea..
bukan selalu. actually bila kami ada MONEY siket . hee.
dan hari tuh lah kan.. kami berdua ni pergi tengok 
movie > alah citer ni  scroll bawak siket :) please 

citer ni lah yang kami tengok. best ? alah boleh lah.
kalau korang tanya berapa BINTANG aku nak kasi kat movie ni.
emm, aku rasa aku kasi 3setengah kot. HAHA . * sesuka hati makapak aku je 
hee. bukan apa lah kan. sebab dalam movie ni ada aktress 
girl yang aku tak berkenan sangat. huhu  >
scha alyahya * EH ! betul ke aku spell name dia ni. 
AHH .. peduli apa aku kalau tak betul pon. huhu
tapi nasib baik lah HERO aktres aku minat ada .
siapa ? alah aktres yang banyak menang AWARD tuh.
hee. > shaheizy sam :) OMAIGOD ! 
HEE. serius aku minat gila kat dia :)
* OPPSS my hubby TAK MO jeles,
 cayang just minat cara dia berlakon je.
SWEAR ^^, hee 

then after abes tengok movie tuh kami pergi lah jejalan dan pergi 
satu tempat ni. >> TARAAAA.. 

kat BOWLING CENTER . adoi,
aku nak cakap pon naik segan der. huhu
bukan apa lah, aku RESPECT abes lah kat 
my hubby ni. sekali baling bola bowling tuh pergghh .
STRIKE ! seyh. kadangkadang tuh SPARE .
amboi, dia cakap kat aku dia tak reti main.
sekali tengok. eishh ! hebathebat. * macam tu lah 
SUPERMAN cayang :) <3
hee. aku je asekasek KALAH ! #bungekpunyabola ..
HEHE. empat kali LAWAN. empat kali juga lah aku KALAH.
* b pun satu, tak mao kasi CHANCE lansung kat cayang.
hee. tapi tak pe. aku kalah bermaruah kot ;) * nak cover . 
kan? kan? hee. * angguk kepala atas bawah berulang kali .

Bila aku dah  give up. aku nak release kan 
tension ajak MY HUBBY pergi main game .
first game kami main game ni..

haa. benda alah ni aku main dengan my hubby . aku MENANG ! 
YEAH !! bripp ! bripp ! hoooraaayyy ;) 
kehkeh.. bangga kejap.* tak lama pon. huhu
jauh gak lah POINT aku tinggal kan my hubby ke belakang.
* soorry lah kat my hubby . hee. 

gane benda alah ni pon aku ada main gak 


lumba kereta. alah DONT WORRY :)
tak berbahaya pon. tak accident teruk kalau langgar dengan kereta yang lain.
huhu. kami bukan apa saje jer PRACTISE bawak kereta ni dulu
before bawak kereta betulbetul. kahkahkah ;)
* padahal tak ada lesen betulbetul . hehe
dapat merasa pegang stereng kereta pon OKE WHAT ?? hee
oke lah. asek pasal GAME jer. naik nyampah aku
aceceh, nyampah lah konon. UWEEEKKK ! 
hehe. oke oke. dahaga lah pulak kan? kan ?
kami hangout makanan kitaorang ni haa.

 

aiskem SUNDAE dan cup. yummy :)
sedap doe. hee
dah dah ! FULLSTOP. story sampai sini je lah.
aku tetibe dah ngantuk
nak sleep. haiyak. 
sorry ea. lagi pon IDEA dah merajuk letih . hehe
oke. lah ea. 
*SO MUCH SORRY kalau tak oke storyy ni.
tapi kau harap korang enjoy :)
BUBBYE 

new past