kebiasaanye =.=
11.16.2011, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah.
hello, holla , hai peeps ? morning you all?
aku bangun seawal pagi ! YEAH ! , selalu nya 
waktuwaktu macam ni, aku kejut kan my hubby bangun :'(
tapi aku tak ada kredit nak kejut dia bangun. ;'( 
dah dua hari dah kami tak ada kredit. 
seriusly ! aku BOSAN ! tak ada kredit ni. 
em, nak mesej , nak call my hubby sume,
TAPI ... aku je ke yang rasa macam tuh? 
my hubby tak mo talk? tak mo mesej dengan aku ker ?
em, dia tak rindu aku ke? em, :'( 
yer , aku faham situasi nya macam mana sekarang =.=
em, tiap malam aku tidur tak lena. asyikasyik terbangun je.
em, aku tak tahu keadaan my hubby tuh macam mana sekarang ni =.='
* B oke ke? * B dah makan ke? *B sehat ? * mcm mana hari ni?
emm. :'( b JANGAN NAKAL tahu ! em. 
eish ! aku rindu dan phone aku pon lame tak berbunyi .
tak berbunyi cause selalunya pepagi, tengahari b abes kelas, petang or malam 
mesej dari my hubby masuk. em  :'(
emm, keyh lah tak ada mood sejak akhirakhir ni.
membosankan tanpa dia , muhammad sanusi ismail :'(
em, maaf kalau story tak best. -,- aku tak sehat 
dan selesema pepagi ni :'( em, keyh lah.
BUBBYE :'(

new past