LUAHAN
11.24.2011, ϟ 2 shout(s)

assalamulaikum dan bismillah 
hai korang * dalam keadaan menangis aku menulis 
entry aku kali ni. tengok jam di lappy 
dah pukul 01:25 pagi . aku still tak boleh  nak melelap kan mata
kepala otak ni saket. * berdenyutdenyut yang teramat.
tapi akan aku menahan sehingga aku habis menaip entry ni.
em, aku dan my hubby : muhammad sanusi ismail. 
misunderstanding lagi. AGAIN and AGAIN .. 
* tuhan je tahu perasaan aku sekarang ni. 
WHY IT'S HAPPEN AGAIN HAA??? =,=
em, aku bersalah sesangat malam ni dan aku juga terkilan
bersalah kerana aku tahu diri aku yang salah sbb buat hubby 
macam tuh, tapi aku hanya mempertahankan diri aku! 
apa yang b cakap tuh TAK BETUL !!! 
em, aku terkilan juga sebab baru bape minit before 
aku START nak call hubby, kami berdua berjanji yang
 tak akan tinggal kan antara satu sama lain :'(
emm, tapi kita hanya merancang kan? em, 
WHY I SAID LIKE THAT?? cause 
time aku call him dia start lah kami mula misunderstanding
YAAA !! aku tahu salah aku. tapi WHO BEIN START FIRST??
em, DIA cakap aku keja OK ! kejap TAK OKE ! dia pelik :'(
emm. dan dia cakap juga yang DIA tak faham aku !
TAPI paling aku tak suka bila dia cakap yang 
aku tak faham dia?? HAAA ! macam tuh sekali dia cakap
dan keluar perkataan tuh lagi dari mulut si dia ! 
selama ni aku memahami dia tuh apa? dia tak nampak ke??
atau aku yang salah menilai dia ?? emm.
*seriusly aku sedih . aku OFF nset buat seketika.
tapi aku tak sedap hati dan tak mao kami berdua 
salah faham lelame. emm, aku ON balik  phone. tapi 
apa yang aku dapat dari nye hanya lah ini >>
------------------------------------------------------
hubby :
> ko tuduh aku kan? tpn owg lain msj org lain,
yelah b kan tak tahu nak tpon kau. aku tahu aku miskin.
xmampu nak tpon ko. ni pon kredit ko bli an aku kan? dah pandai
mengungkit .tapi 1 je aku nak cakap. ko jangan pasal duit ko 
senang senang nak marah aku. tuduh aku . wat aku macam bdk bodoh 
jangan sebab duit ko nak buang aku macam sampah. jangan sebab 
duit ko nak maki maki aku ! aku tetap ada maruah . ada harga diri.aku janji 
dengan kau mlm ni, ak akn bayar duit ko sume yang pernah ko habiskan at aku.
aku ingat ayatayat kau malam ni. " aku tak akan ganggu ko lagi " 
aku tak layak utk kau . taraf hdp aku  dgn kau jauh. kita tak mampu 
hidup bersama. emm, apa yang aku janji malam ni akan aku wat. salamm. em
--------------------------------------------------------------------------------------
* ni text yang dia anta kat aku. terkila giler ;'(
dalam kepala aku hanya bermain hanya 1perkara saja
> ADAKAH HUBBY ADA GIRL LAIN?? em
atauppon hubby
> dah bosan dengan aku ?? emm,
tapi satu benda jer yang aku nak si DIA tahu.
--------------------------------------------------------------------
* aku tak pernah sayang kau sebab duit or harta or paras rupa kau !
aku sayang kau seadanya, dan " SIAPA KAU YANG SEBENARNYA "
 tapi kadangladang tuh kau macam tak faham aku kan? kenapa? 
* apa yang aku belanja kan , apa yang kita beli or pape pon 
BUKAN itu cara nya untuk aku bukti kan sayang aku kat kau 
> muhammad sanusi bin ismail ! cause tiap kali 
kita bersama dan apa yang kita belanja itu lah yang 
buat kan semua tuh jadi kenangan kita tao ! kau pernah tao tuh??
* aku tak kesah kau marah aku sanusi sebab aku hormat pendirian kau 
sebagai seorang lelaki. aku tahu kau marah, tegur aku tuh semua 
untuk kebaikan kau juga kan?? em. tapi aku tak faham KENAPA bila aku 
bersuara juga kau menganggap aku mengungkit dan sebagai nya?
* aku tak tuduh kau muhammad sanusi tapi kau salah faham 
dengan pertanyaan aku tuh, " bila aku bertanya , kau cakap aku tuduh "
em, kadangkadang tuh buat aku berfikir > better aku menyepi dan 
lari dari dunia yang nyata.emm, HANYA SATU yang bermain dalam
 kotak minda aku sekarang kau bosan dengan aku ker ?
or aku ni menyusahkan hidup kau ?? =,=''
MAAF KAN AKU !
kalau aku buat kau macam tuh sekali.
dan yang paling penting kau mesti tahu ! 
AKU SAYANG KAU SANUSI !
*tapi aku tak  tahu adakah kau mempunyai perasaan sayang yang sama dengan aku :'(


 emm, oke lah . so much soory ea hubby ! 
emm,  BUBBYE :'(



new past