maaf ?
11.10.2011, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum. dan bismillah
helo,hola,aloha peeps? hee :)
sekembalinya mood aku petang ni membuatkan
diri aku mula berfikir dan merasakan sesuatu -.-
aku merasakan satu perasaan yang amat perit dan 
aku harus meluahkan nya. even aku bukan dihadapan 
siDIA *muhammad sanusi ismail. ~.~ aku harus 
meluahkan nya dengan harapan siDIA membaca entry 
yang akan aku post kali ni. MAAF satu perkataan 
bagi aku amat besar makna nya.disebalik perkataan 
MAAF wujud nya seribu satu maksud yang tersirat
dimana kita sering kali menggunakan ayat MAAF untuk meminta
kesalahan kita dimaafkan bukan? YA ! tak di nafikan lagi.
post kali ni . ditujukan kepada my hero SUPERMAN, 
KEKASIH HATI,JANTUNG LIMPA,HEMPEDU aku 
-> Muhammad Sanusi bin Ismail <3 <3
tangan disusun seploh jari memohon maaf pada siDIA kerana 
aku banyak melakukan kesalahan yang sepatutnya aku
berfikir sebelum bertindak dan berkatakata. 
seriusly dan sejujurnya aku mengaku yang aku ni 
seorang gadis yang mempunyai BAD BEHAVIOR 
hot-temperd dan jeles yang teramat sangat :'(
em, aku tahu siDIA pasti kurang selesa dengan 
perangai aku kan? em,maafkan cayang b <3
actually,cayang tak patut berperangai macam tu kan? kan?
em. aku ni macam CHILDISH =.=' even umur aku 
eighteen years :'( em. sometime,
 aku pun tak faham dengan perangai dan mood aku ni 
yang sering berubah-berubah. eishh ! ( merasakan macam
mr.jekyll and mr.hyde pon ada juga) HAHA ;D
*ehh,melawak pulak aku ni.oke back to serius .
aku binggung dan menjadi kebanggangan sementara ,
em. entah lah : aku cuma ingin 
JADI YANG TERBAIK UNTUK B 
hopefully b support cayang ea? em. 
again and aku nak say something :
SORRY 
untuk my hubby harap b maafkan. 
================================================

jam menunjukan pukul 05:08 * waktu macam ni b 
dah keluar dari kelas, tapi tak ada mesej pon dari siDIA :'(
EM, hari ni pulak hari khamis ,selalunya b akan balik kejap
kat rumah cause nak amek motor untuk bawak esok ke masjid.
em,tak apa kejap lagi masuk kot mesej nye dalam phone aku .
* aku tunggu dengan sabar ea,orite? hee
aku akan mula belajar apa itu ERTI SABAR ! hee.
demi kekasih hati cayang je tao :)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
oke lah, tangan dah penat menaip dan 
ubahsuai page blog aku ni, macam mana, OKE tak ? page baru 
aku ni. khas untuk siDIA :) . OKElah aku nak rehat :') 
salam . 
BUBBYE .

new past