makna ' S '
11.16.2011, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah .
hello, holla , hai  peeps ? :'(
hopefully korang oke, sehat .
kalau sakit makan obat ea? em * macam aku ni.
actually entry aku petang ni ditulis atas mengisi 
kebosanan yang melanda ketika ini.  =.='
orite back to the tittle aku iaitu > MAKNA 'S' 
haa . orang nak tahu kan S tuh apa makna nye ?

* japjap eh .. bukak file cari gambar 
yang sesuai jup . tunggu >

* japjap eh korang .. siket lagi..

* oke siap ! CENGCENGCENG ....

HAAAA ! ni lah maksud  S tuh bagi aku yang sebenarnya :

1. nickname aku * Syikin dan my hubby * Sanusi :')
2. kami berdua ni Sweet couple :') * aceceh , nak top je kan?
3. Superman , panggilan aku untuk sidia > muhammad sanusi ismail :')
4. Syikin Sayang Sesangat sangat kat Sanusi Sorang je <3  muaaah :')
5.kami Sengal bila bersama. :') 
6. aku Sepi bila tak ada khabar berita dari hubby :'(
7. dia juga jenis  "Slumber " . hee :')
8. kami gak suka Sing a Song * always karoke ( dia sorang je ) . haha 
9. Sepak, Sepuk , Smackdown bila bergaduh , * selalu tak
macam yang aku nyata kan. :')
10. yang ni penting Setia antara satu sama lain. * promise b?

-----------------------------------------------------------
lastly 
> Syikin Sayang SeSangat-Sangat kat Sanusi ismail Sorang, Sumpah , Sampai bebila :')
+ MUAAAAAAAHH +

oke lah till here my story for this evening. hopefully enjoy. 
sorry so much kalau tak oke. 

~ BUBBYE ~

new past