nothing
11.09.2011, ϟ 0 shout(s)


hanya mampu mengambarkan 
kesedihan macam didalam gambar ni.
YA ! aku perempuan yang cenggeng :'(
even aku cenggeng AIRMATA aku ni hanya 
mengalir untuk orang yang aku sayang
tetapi aku tak faham adakah AIRMATA aku ni
dihargai ataupun tidak . kehidupan aku 
memang sungguh merumitkan. umpamanya bila aku 
kata YA orang lain kata TIDAK . 
dan sebegitu lah yang sebaliknya.
* why this happen to me? if its my FAULT ,
please FORGIVE me. realy so much sorry :'(
 I ADMIT MY FAULT , DONE  !
no need to makihamun  or what ever lah ,
em, seriusly, BLUR bila jadi macam ni.
------------------------------------------------------

siDIA cakap dia banyak berSABAR dengan perangai aku.
* dalam hati aku berkata : ADAKAH DIA BENARBENAR BERSEDIA 
MENERIMA AKU ????
siDIA cakap dia sayang aku dan boleh terima aku .
*dalam hati aku berkata : ADAKAH TULUS KASIHSAYANG DIA ??
siDIA cakap aku hanya fikirkan persaan aku sendiri
*dalam hati aku berkata : TIDAK ! aku sanggup menyakiti hati aku sendiri
siDIA cakap aku melayan nya seperti binatang :'(
*dalam hati berkata : SUMPAH ! tidak pernah macam tuh.
siDIA cakap aku tak percaya pada diri dia :'(
*dalam hati aku berkata : aku mula mempercayai setiap tingkahlaku nya 
even dia cakap aku tak pernah !
siDIA cakap aku tak hormat dia =.='
*dalam hati aku berkata : ya'allah adakah aku sebegitu rupa ?

~> bagaimana nak kasi dia tahu bahawa aku 
benarbenar percaya kat dia.even dia tuduh aku yang 
aku macam tuh lah,macam ni lah :'( sedih dan kecewa juga tapi.
aku hanya manusia biasa kan? tak mampu nak merubah orang lain 
mengikut kehendak dan rentak aku. ya'allah, 
jika aku macam apa yang siDIA katakan kat aku. ubah lah
diri aku ni ya'allah agar aku bisa jadi macam apa yang 
siDIA mahukan ~.~  sekiranya diri ini masih banyak 
yang tak lengkap dan tak sempurna ya'allah kau 
berilah kami berdua ya'allah untuk SALING MELENGKAPI :'(
agar kami jadi lebih sempurna. * moga kau dengar ya'allah 
luahan isi hati hamba mu ini ya'allah yang banyak melakukan 
kesalahan diatas muka bumi ni :(

--------------------------------------------------------------

hanya satu perkataan untuk siDIA , 
muhammad sanusi bin ismail ,

MAAF kan lah diri cayang yang tak seberapa ni.
cayang banyak kan buat perkaraperkara yang b tak suka?
em, cayang ni macam apa je kan yunk? =.=
em, perasaan b sikit cayang tak fikir kan? macam yang b cakap =='
em, lagi sekali MAAFkan lah diri cayang ni yang banyak 
khilafnya . * jangan tinggal kan ashyikin ea , sanusi ? 
em :'( 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

story luahan saja malam ini . ><'
maaf, story ini tidak bermaksud untuk 
mengAIBkan sesapa walaupun diri siDIA :(
assalamualaikum .


new past