penat godekgodek
11.28.2011, ϟ 0 shout(s)

*ABAIKAN JE PICTURE NI .. TAK ADA KENA MENGENA PUN ,,.
Assalamualaikum dan bismillah 
hai holla hello stalker dan reader saya :)
korang sehat ? *aceceh amek berat kejap ^^,
yelah bukan apa you'all I kan dah lame tak UPDATE 
blog ni. aik ! LAME KER ?? HAHA ;D 
* baru bape hari je kot sebenarnya :) hee 
*godikgodik yo den ni.
oke BACK to the NAWAITU aku 
actually tak ada pape story kot aku malam ni.just nak 
tulistulis kosong je . I mean tak ada story HOT lah you ;)
hee, actually mata dah mengantuk ! bantal dah memanggilmanggil 
dan selimut  punyer lah usha baik je kat kaki aku ni. BUT ! its oke lah 
aku tahan kejap sematamata nak cakap yang aku tadi 
 tak ada kerja. SO aku godekgodek lah
page blog aku ni. MAK AII ! tak terurus kot .then  I make a DECISION 
nak kemaskini page ni. dah berabuk lah aku nye . hehe 
bukan apa tengok page bebudak lain . 
FUYOOO ! cantik bhai. kiutmiut doe.
macam page cik lysasecret.com ! 
walaweyh ! punye lah aku USHA baik dia punya 
PAGE . Siap ikot tuto kot aku ni. tapi kan ADA pula
budak sorang ni ! tuuuuuutt --' ( nama di rahsiakan ) 
perasaan doe aku TIRU page dia.
siap nak kata aku COPY sebijibiji dia punya PAGE ! 
then mengAIBkan aku kat FB dia. OMAIGOD ! 
kau tak tahu ke mengAIBkan orang tuh DOSA ?? 
eishh.. eishh .. eisshh.. sudahsudah lah tu.
ADOI , tak faham aku budak tuh. macam apa jer
PADAHAL , aku tengok page aku dengan dia jaoh beza kot !
*sumpah ! after buat research lah kan. 
TAPI its oke. aku tak kesah pon.
kau punye mulot tak kan aku nak berang pulak eik ?
WTF and GTH lah kau budak .. sory to say lah kalau 
bahasa aku ni agak kurang manis ea. 
okeoke.. dah telajak jauh ni story .. 
back balik back balik..
 hehehe :) then aku tukatuka lah pape yang patut.
so HASIL NYA .. macam sekarang yang korang tengok ni lah..
OKE tak ?? or PATUT aku tukar colour or background ni AGAIN ?
HELPP ! kalau aku patut tukar nye.. 
hargai sesangat sekiranya korang tuh rerajin 
komen page aku yang tak seberapa ni..
 hee. pape pon .. THANKS YOU lah kat
kakak lysa yang banyak tunjuk ajar 
pasal dunia blogging ni :) hee 
oke lah.. till sini je story aku. so much story kalau tak best
lagi pon kalau tulis pepanjang ada ker yang nak baca?? aik, bila lah 
aku akan ada ramai FOLLOWER macam BLOG terkenal tuh.. hee
*beranganjelah :) . OKE lah nak sleep ni.. 
BUBBYE . 




new past