rindu yang teramat :'(
11.14.2011, ϟ 2 shout(s)



assalamualaikum dan bismillah ..
hello, holla , hai peeps ? story aku nak stroy about 
orang yang aku rindu. seriusly dan sumpah ! aku miss diaorang sesangat 
sekarang ni. * aku taip blog ni sambil hati hiba menangis :'(
first of all aku miss kat my hubby lah, muhammad sanusi bin ismail.
em, nak contact dia tapi dia EXAM sekarang ni :'( dan aku pulak 
tak ada kredit. nak pergi topap asyik hujan je =.=' em
* b cayang RINDU kat b sesangat ni. :'(

second aku miss kat bebudak housemate aku di KUIM :'(
* dari kiri atul, fara, wanie dan dila :')
diaorang ni lah yang always buat aku happy dan 
time aku susah juga part of them ada with aku. thanks ea buddies?

* dan tak lupa juga diaorang ni. even kami tak macam dulu
aku still rindu mereka ni. :'( entah lah , diaorang macam aku ke, 
rindu rindu ni? em. tak pe lah, never mind :'( BTW , weyh
korang aku still anggap kau buddies aku. aku tak pernah 
lupakan korang. dan MAAF kalau korang kecik hati with aku
or pape lah yang aku buat till make u'all angry with me :'(
dari kiri azah ( bekas housemate aku ), aku, jiha dan dayah 
--------------------------------------------------------------------------
oke lah till here my story ea. so much sorry if story aku ni tak best. 
aku just luah kan apa yang aku rasa . cause 
I MISS THEM SO DEEP MUCH :'(
  bubbye :'( 

new past