something !
11.17.2011, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum dan bismillah 
hello, hola , hi peeps ? 
mood GEMBIRA ! ^^, alhamdullilah .
thanks god :) sebab my hubby >>>>>
ada call aku tadi :)
hee. terubat sakit yang aku hadapi ni..
tapi dalam aku contact dia.
dia ada berita sedih =.= 
emm, adek hanani oprate tak sedar lagi ! 
* dah dua hari :'( 
agaknye macammana ea keadaan family nyer?
tengok my hubby pon tak tentu arah risau, dan memacam lah.

nasihat aku tok my hubby >
* hubby jangan risau ea? adek hanani pasti oke. 
adek hanani kan kuat ! insyAllah dia sehat dan pulih sepertibiasa.
b tak mao lah cam tak ada mood :'(

nasihat aku tok adek hanani >
* adek cepat sembuh ea? BANGUN lah !abang sanusi risau kan adek.
kakak sian tengok abang sanusi,dia risau sesangat
dengan keadaan adek kat hospital tu. :'(
akak doakan adek moga cepat sembuh taw. 
insyaallah kalau di izinkan allah .


-----------------------------------------------------------------
maaf hanya nak update blog ni sematamata untuk adek hanani.
* sesape yang baca entry ni, DOA kan kesihatan adek hanani ea? 
emm, oke lah. assalamualaikum.



new past