tak ada mood !
11.09.2011, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum, bismillah
hai ? * :'(
em, my hubby baru call aku tadi 
pukul 1.30 tengah hari . aku tak ada kreadit.
so aku mintak dia call ! tapi. emm.
dia ambil masa yang lama nak call .
mayby dia ada hal nak diuruskan.
aku paham. tapi bila dia call LINE tak clear.
tapi DIA ni TEMPIKTEMPIK aku ! 
eishh. aku dengan sabar tunggu dia call
tapi dia memarah pulak.
dia cakap dia tak MARAH ! TAPI DENGAR SUARA DIA TU AKU TAHU LAH ! 
Eishh, benggang giler ! LINE yang macam musibat  aku pulak
yang dia memarah tempiktempik ! 
hilang mood aku ! >< " sedih jugak 
kena marah even bukan salah aku.
* dia cakap aku memarah padahal ! sumpah tak ada 
emm, kenapa lah dengan aku dan hari ni !
aku  TAK SUKA hari ni. 

---------------------------------------------------------------

kepada hubby :
-> terima kasih lah call tadi 
tapi memarah pulah,
em, hargai sesangat :'(

* jaga diri. salam 

new past