terima kasih hingga hujung nyawa :)
11.12.2011, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah, 
hello, holla , hai peeps dan reader setia saya :)
wink ! wink ! HOT STORY !  yeaah . 
HAHA :) today aku hangout with my hubby lah 
* itu yang HOT actually . huhuhu ^^,
WHAT ?! kau tak heran ?ada aku kesah ke ha ? 
my hubby hangout dengan aku bukan kau, so ? boleh blah 
ah kan kalau korang jeles . whee :)  WTF ! -,-
oke , kami tadi keluar pergi merayapmerayap
satu mahkota prade dan dataran pahlawan 
* macam biasa lah port kami lepaking :)
banyak juga ah aktiviti yang kami buat. huhu
sumpah dan seriusly hari ni aku HAPPY gilergiler :)
THANKS YOU ea sayang cause luang kan masa 
dengan cayang .cayang hargai sesangat hubby :) 
B mesti penat kan melayan kerenah cayang hari ni ?
alolo, sian hubby kite ni. tak apa cayang kasi hubby rehat 
puaspuas hari ni :) * ada hati juga tao .
WHEEEE :)

===============================================
AKTIVITI AKU BILA HATI SUDAH RINDU :)

1 ) tengok wayang * citer SHARK 3D 
- HAAA .. time ni lah aku dan hubby hayati citer yang kami tengok,
sambilsambil tuh hayati waktu kami berdua

2 ) makanmakan isi perut yang sedang kelaparan ^.^
- HAAA.. time ni ibarat aku dan my hubby have 'candle light dinner' dan 
merasai makan berduaduan dengan my hubby * so sweet :)
chewwaah . berangan nak lelebih kan? kan? haha 

3 ) jejalan merayapmerayap tengok gelagat orang 
-HAA , time ni paling best huhu, gelaktawa tercipta, dan
kadangkadang tuh JELES dan GERAM juga bila tengok 
my hubby nyer mata MELILAW tengok perempuan lain =.=
eishh , rasa nak POK ! POK ! je . huhu. 

4 ) lepak kat padang berstory pasal hal duniawi.
-HAAAA.. time ni sesi dengar luahan isi hati kami
huhu * ayat tak boleh blah KAN?  :) , dan dalam sesi ni 
maka tercipta lah.. CENGCENGCENGGG 
*so sweet lah b picture ni :) manjamanja gitu kan? kan? hee
b tak mo nenakal EA ! tak mo gatalgatal JUGA . kalau ada
perempuan usha , jangan layan TAW  ! JANJI ? 

5 ) makan aiskem *sundae mc'donald 
yummy. fav, aiskem kami vanilla WOOAAH ! 

6 ) balik lah .
- HAA , part ni aku paling menyampah sebenar nya 
sebab aku dan hubby  dah balik ke umah masingmasing.
 dan bila lah kami akan jumpa lagi. emm :'(
aisshh ! kan senang kalau kami berDUA ni da KAWEN 
*chewahh , gatai nya aku ni . yela bukan apa harihari
boleh ngadap muka hubby aku ni :) hee .

==============================================
oke lah korang, aku nak pergi makan ni.
family aku dah panggil . karang bising pulak 
makbapak aku. hee. oke lah maaf sekiranya story tak best 
luahan sematamata :) for my hubby 

* terima kasih  taw, taw sebab LUANGKAN MASA 
dengan cayang :) <3
* teman cayang jejalan.  muaaaahh !! 
ASHYIKIN sayang SANUSI sorang saja :)

BUBBYE 

new past