alone.
12.17.2011, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah .
hurm mood yang tak berapa baik. aku tak faham 
kenapa diaorang nak melenting tak tentu pasal. 
even aku dah mintak permission kot before aku keluar tadi.
seriusly , aku betul - betul tension. kenapa diaorang 
tak faham apa yang aku nak ? susah ke? aku tahu apa yang aku buat.
mana baik mana buruk. so ??? emm. dont act like childish plis. -,-'
emm. aku just keluar tak lama kot.macam korang sangka.
emm, aku BENCI bila semua jadi macam ni.
bukan selalu kami jumpa. emm, lagi pon,
hari ni hari last aku jumpa dia,before aku masuk kuim.
#takbolehkekaubagiakuchance????

Aku respect kau *nenek.tapi tak payah lah lelebih kau ni.
macam lah aku tak ada kepala otak nak berfikir pulak !
GGRRRRR =,='' sila lah faham situasi aku ! 
jangan korang tahu salah kan aku je ! 
lelama aku boleh gila kot bila dilayan macam ni.
korang pernah fikir kenapa aku jadi macam ni ??
tak ada kan? sebab korang sibuk layan pasal 
harta ! anak - anak lain ! budak - budak lain !
yang aku kau biarkan sesorang. sampai 
si dia lah peneman aku TAHU TAKKK !!! 
*MAAF TERPAKSA DIGARIS .. em :'(
emmm.. aku terima segala teguran kau. 
mayby untuk kebaikan aku dan si dia di hari kelak.
TERIMA KASEH -,-. 

for your imformation , aku tak macam yang korang
fikirkan . STOP thinking BAD to me ! im begging u.
emm. and one more is, STOP blame it on me . 
FULLSTOP. em, BUBBYE -,-'

new past