12.29.2011, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum dan bismillah 
hello hai hoi korang ?
so much sorry lah ea, wahai pembaca blogg sekalian
emm, mood malam ni agak tunggang langgang ! 
SHIT ! SHIT ! and SHIT  -,-'
emm, firstly merandang dengan sikap member  ! 
dun noe how i hve to explain it ! emm. 
emm, actually memang lah kan , nak say 
'THANKS YOU ' kat dia yang pick up phone 
time my hubby called , cause time my hubby call i was at 
my clasmate house , emm. belum sempat kot nak say 
TQ ,kat dia tak pepasal nak melenting - lenting ! DAMN
seriusly PALING MENYAMPAH perangai macam tuh
macam tak respect aku lak. kau kalo nak aku respect kau senang je ,
 respect me to , DEAL RIGHT ? ! =.='
emm, memang tak faham betul lah.

then bertambah HOT ! bila diaorang memandai je buat
andaian sendiri pasal my hubby ! 
HELLO excuse me, cukup baik ea aku tak sibuk 
or memandai - mandai buat andaian pasal pakwe korang ! 
emm, JAHAT sangat ke dia haaa?? =,='
emm, so much soory lah kan kalau ko terasa .
actually bukan apa , jangan lah korang fikir
KEPALA HANGIN kau je. aku pulak macam tak ada 
perasaan or macam binatang kau buat ! EISSSHH .
*doubletriplefuckatyou -,-'

emm, dah lah STOP sampai sini je.
makin banyak aku bercerita kang makin 
menyampah lak kang. makin aku melayan,
makin aku geram or pape lak kat bebudak ni ! emm. 
oke lah .. TATA . salam 

new past