bad days :(
12.08.2011, ϟ 0 shout(s)









assalamualaikum dan bismillah.
hello guys ? whats up ? how your life today ?
hopefully everything oke. =.='
typing blog ni dengan mood yang sangat - sangat HAMPA .
hari ni aku keluar . ofcouse lah dengan si dia. 
no one else, just him ! FULLSTOP
this week .minggu yang ter akhir aku dapat jumpa si dia :'(
because after ni , aku dah nak masuk balik KUIM :'( 
untuk sambung semester ke dua :'( BUT ..
apa yang terjadi hari ni. seriusly, macam apa je -,-'
aku hanya mampu mengalirkan air mata 
Y___________________Y
dan mendiam kan diri. BUT dia salah sangka 
dengan diri aku . >.<' aku just diam sebab tak nak memburuk 
kan lagi keadaan yang dah makin bertambah  rumit tu. 

dia cakap time dia panggil aku, aku tak tengok muka dia .
bukan aku tak pandang tapi tak sanggup nak pandang 
muka dia dalam keadaan marah tu. seriusly, RINDU sesangat 
nak tengok si dia ketawa . tersenyum , *mampu lagi aku untuk melihat macam tu 
emm, mayby aku tak macam yang dia nak. em, 
TAPI aku nak si DIA tahu yang aku memang 
tak ada laki - laki lain. *seriuly dan sejujur nya. :'( tapi nape tuduh ekin mcm tu?
sedih sesangat , bila minggu terakhir kita jadi macam ni. emm :'(
fikirkan kita akan oke dan ingat hari ni boleh lah dibawa sampai 
ekin masuk KUIM nanti. TAPI ???? *TAK ADA PON 


emm, mayby ego memasing membuatkan kita berdua
tak nak beralah kan? dan bila semua perkataan  
mengungkit dari mulut sanusi tu, buat ekin faham. 
segala - gala nya. *bahawa dalam hidup ni tak pernah yang tak berkira :'(
emm, its oke lah sanusi , ekin terima seada nya . 
dan dalam kesempatan ni, ekin nak cakap something 


YEAHH ! im sorry ! so much sorry kalau 
memang itu salah ekin. dan hopefully kita akan kembali OKE !
seriusly RINDU sesangat macam dulu . T__T
yeah macam dalam gambar ni. mesra dgn ketawa gurau senda :')

kalau boleh kan sanusi setiap hari , setiap waktu , tiap masa . tiap saat 
ekin nak je selalu ada dengan sanusi. tapi apa kan naseb.
sanusi pon ada juga kehidupan sendiri yang nak dibuat 
emm. oke lah tiil here je my story . tak ada mood nak mengUPDATE 
kan blog ni. emm. oke lah :'( semua nyer berakir pada hari yang
sesangat - sangat teruk ! #HATE it so much >,<' 
denagan movie OMBAK RINDU tak dapat tengok. memacam jadi
*mungkin tak ada rezeki aku ;'( 

oke lah.. BUBBYE YOU ALL 

new past