design sendiri :)
12.03.2011, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum dan bismillah ..
hai korang , stalker dan pembaca setia :)
ada ker ? HAHA . nevermind lah kan ada or tidak.
*hee. aku just nak story yang hari ni.
aku ngadap benda alah ni je. semata-mata nak rumah 
macam aku design ni. ada ker arkitek nak buat ?? * haha.
its oke lah.. korang nak tengok tak rumah yang aku buat tuh ?
WHAT ?? tak nak ? * kesah pulak aku kalau kau tak nak. haha
#guraugurau. korang mesti kena tengok cause 
korang dah masuk ke dunia aku .. HAHA * gelakjahat :)
kalau korang nak tengok just scroll kebawak siket..

|

|

|

|

|

|
HAA. sabar ea ? scroll bawak siket,
dah nak sampai pon ^^, ..

|

|

|


HAAA.. apa macam ada oke tak aku design rumah ni ??
hee. actually, aku bosan gile so tak ada kerja. aku 
buat ah benda alah ni.
hanya buat untuk sukasuka aja..
kalau dapat betul pon OKE WHAT ? huhu..
oke lah.. just nak post entry ni je..
huhu.. tata :)


new past