grrr .. tak boleh bla.
12.07.2011, ϟ 0 shout(s)



assalamualaikum dan bismillah 
hello hai korang. update blog ni untuk kali ke dua.
for today ! *two time ? really?? yeahh.. why ? tak suka ? boleh lah .
update sebab rasa tak puas hati. tak puas hati ?
YEAAAHH ! tak puas hati . dengan sape? dengan KAU
haha. offcourse lah kan bukan kau #ngekngok 
dengan ibu aku sendiri. *anak derhaka betul  ARRRGGGG !! why dengan ibu aku ?
sebab pepagi lagi dia keluar dengan adek aku dua orang , 
termasok sekali lah dengan adek sepupu aku tuh. 

then bila aku tanya adek aku :
---------------------------------------------------------
aku : weyh, korang nak kemana ni doe? lelawa bagai ?? 

adek aku : kitaorang nak keluar jap . 

aku : kemana weyh ? 

adek aku : umah mak cik minah je.
-----------------------------------------------------------
owhh.oke *dalam hati  . tak kesah lah malas nak ikot 
ke uma mak cik mina tuh. so aku duduk lah rumah .
berteman kan adek sepupu aku dua orang lagi. #adajugateman. 


TAPI ! paling tak boleh bla, dari pagi kot diaorang keluar  !
sampai lah ke pukul empat petang. *tak silap aku lah  -,-'
MAKKK AAAIIIII ! lame gilerbabeng ni.

take decision nak call . yelah bukan apa 
 naik risau aku ni , so aku call lah sesorang . 
HANGIN aku bila call tak ber angkat ! 
#serupa macam tak pakai handphone ! =,='
lantak lah malas nak fikir .*geram plus saket hati je time tuh 
eisssshhhh.. 

AFTER tuh , dalam pukul empat lebih kot,
baru diorang semua balik . aku tanya ahh adek aku ,
weyh kau kemane ni sebenar nye ? kemain lame lagi ? =,=
*dengan nada yang agak geram 
korang nak tahu ?? adek aku cakap apa??

adek aku : kitaorang tengok ' OMBAK RINDU '!!  
paling best lah citer tuh sedih weyh *ehem kau lelaki doe , nages ke ??
mayby dia nak buat aku jeles. #eeeeeewwwww =,=''
aku cam tak percaya pergi tengok tanpa aku ??
*what the hell haaa? 

OHH YEAH ? i dont care lah adek , 
nak jeles kan aku ke? OKE FIND ! kau dah berjaya buat
aku jeles sesangat doe. #bigclapforyoudude =,='.
PUAS HATI ??  BUT  its oke. aku keluar weekend ni.
aku tengok movie tuh ! for my hubby
> b, kena teman kan cayang tengok movie tao ,!
*tak pasal - pasal je my hubby kena teman kan aku :)
HAHAHAHA..

oke lah STOP berstory till here . hopefully enjoy .
thanks for reading . tak suka ?? kesah pulak aku kan .. HAHA
 dah lah . rehat dulu. SALAM dan BUBBYE ;)

new past