hari yang blur :)
12.03.2011, ϟ 0 shout(s)

* daun ni lah yang cayang cakap kan kat B tuh :)
------------------------------------------------------------------------------
assalamualaikum dan bismillah.
hi korang dan selamat sejahtera 
orite today aku nak story about 
time aku keluar dengan my hubby >
muhammad sanusi bin ismail  
hee. hari ni kitaorang kelaur paling lambat ah.
tak pernah keluar selambat macam gini. 
hee. tapi yang mengherankan aku ni.
hari ni kami berdua , EISHH ! macam beblur saja.
#sumpahheransungguh :) 
HAHA. tapi memang tak boleh blah ah dengan hari ni.
mayby disebabkan salah satu simtom KELETIHAN  
yang membuatkan kami berdua jadi macam ni.
kan b? #agakakulahkan. huhu.
so sepanjang keluar tadi memang cam orang hilang arah tuju :)
*tepukdahi, kerutmuka ,kepalagoyangkiridankanan :)
HAIYAKKK !! *jeritsekuathati.
kenapa lah jadi macam tuh. then bila 
dah dekatdekat nak balik tuh.
kami berdua lepak lah dipadang .
MAK AIII !! datang pulak penyakit aku #cengeng 
HAHA. tapi seriusly aku pon tak tahu WHY IM BEIN LIKE THAT.
so sorry lah b? sebab nak touchingtouching kan ?
yelah aku touching pon  bukan sebab apa,sebab aku ada 
luahkan satu perasaan tidak kepuasan aku tuh kat dia. HEWM. aku tak suka 
bila aku teringat kat PERKARA tuh. #SUMPAH .aku tak suka ==''
perkara tuh lah yang buat aku asek 
tak senang nak duduk diam ! TAHU TAK ?? ada faham ?
*time tuh nanges dalam hati so tak ada lah dia tahu. even aku cakap aku oke. 
padahal tak pon . sebab tuh lah . =,=''

------------------------------------------------------------------------
oke. dahdah stop bercerita . aku dah letih.
seriusly aku nak terlentang dah ni. 
tak tahan penit. HUHU. 
oke lah so much soorry kalau entry aku tak best. :'(
dan terima kaseh kepada sesapap yang sudi membaca nya :)

new past