hello , December :)
12.01.2011, ϟ 0 shout(s)


Assalamualaikum dan bismillah 
hai ,  hello , holla 
readers dan stalker saya ..
MORNING ! you'all :)
mulakan hari anda dengan satu senyuman :)
* aceceh .. sampai ke telinga pula kau senyum ..
#siketsiket suda. amekberkat . HAHA .
oke. aku bangun awal pagi tadi. 
as usual lah kan . aku kejut my hubby bangun.
alolo # sweetgitu  
hehe. yalah bukan apa , my hubby > muhammad sanusi ismail 
ada exam lah hari ni. BTW , kat kesempatan ni
aku nak making my wishes for him ..hee, boleh ??
 # oke. mudahmudahan b dipermudahkan untuk jawab semua exam tuh.
bismillah first ea. tak mao gelabahgelabah. CHILL je taw.
pedulikan bebudak lain. cyg tao b boleh buat :) hee 
#muaaahhh  ♥  ^^,
---------------------------------------------------------------
and aku nak wish kat korang semua.
hopefully korang oke dan ceria untuk bulan yang baru
ni. #pasangazambarudibulanyangbaru :)
hehe. oke lah . nak cleanup rumah. 
nexttime aku update ea.
salam :)

new past