lapar . bosan . sedih. :(
12.06.2011, ϟ 0 shout(s)



assalamualaikum dan bismillah 
hello hai guys? whats up ?
herm. aku still tak ada mood .
menyampah ! -.-
thats why lah tittle entry aku macam tuh.
dan picture tu pulak describe segala - segala nya.
ada korang faham ??  *baguss kalau faham.
kalau yang tak reti bahasa tuh. lantak korang lah.
buat semak kepala aku je fikir tuh semua.

orite bak to the tittle. WHY macam tuh kan?
meh sini. cek habaq kat hampa noh .
 (*lograt pening jap )

first sekali ,
LAPAR > why aku lapar ??
sebab aku tak makan lagi lah. #hongek betul.
kenapa aku tak makan lagi ? sebab aku tak ada selera 
FULLSTOP ! #takpayahbanyaksoalan.
Second . 
BOSAN > why aku bosan ?
sebab tak ada orang nak teman kan aku. 
semua buat hal memasing. sampai kau pon diaorang lupa.
sumpah ! sedih time ni. T.T
korang nak rasa macam mana tahap bosan aku ni ??
meh aku kasi tahu.. macam orang gila buat benda bodoh !
#soundstupid je kan? kan?
apa yang kau merepek meraban ni syikin ! 
haiyak ! kusutkusut.. 
Thirdly.
SEDIH > why sedih ? cause semua orang macam 
ignore aku jer ! macam tak nampak kewujudan aku .

HELLO IM HERE LAH ! CAN YOU SEE ME?? HAA =,=''

ehh. dah lah. malas nak talk bebanyak. STOP sampai sini je. 
oke lah. BUBBYE. so much sorry kalau tak best entry ni. 
chaw dulu. salam =.='







new past