luahan ii
12.04.2011, ϟ 0 shout(s)


assalamualaikum dan bismillah 
hello hai korang . ? mood tak stabil sekarang ni :'(
and make decision i dont want talk to much lah.
just nak luahkan apa yang aku rasa. emm.

dua hari lepas aku kemas bilek aku ni yang agak messy ni. ARGGHH !
abes aku punggah segala barang yang ada kat dalam bilek aku ni.
then aku terjumpa satu kotak atas almari aku ni.
emm. agak berat isi yang ada kat dalam tuh. 
aku bawak turun kebawah. seriusly, kotak tuh maseh rapi bersolotape
dan tak berusik siket pon ! dengan hati yang nak tahu apa yang ada kat dalam tuh.
aku bukak. emm. aku jumpa banyak doe buku yang aku simpan 
emm. salah satu nyer aku terjumpa diary lama aku. tahun lepas dan pertenggahan
bulan 2011. owhh. tidak ! aku nak baca isi kandungan tuh.

emm ! seriusly . satu per satu page aku baca.
emm. semua nya kisah aku dan si dia > muhammad sanusi ismail.
sejujur nya. tak ada story lain just kisah kami dan masalah family aku.
YEAHH ! itu saja isi kandungan nya..
then bila tiba kat salah satu page.aku baca 
 seriusly , benda tuh buat kan aku menanangis . 
*amek tisu lap air mata  :'(

macammacam story doe yang aku tak boleh terima aku
catat kan kat dalam buku. tiap saat, waktu ,
buku tu lah yang jadi peneman aku kat memana aku pergi..
emm. yelah dulu buku tuh lah peneman aku . sebab tak ada lappy kan?
so hanya mampu catatkan apa yang berlaku kat dalam buku tuh.
 sekarang pon aku maseh catat kan apa yang belaku dalam buku hidup aku  

.sometime ada perkara kita patut berkongsi kan? 
dan sometime juga ada perkara kita nak simpan dan jadikan 
 sebagai rahsia persendirian :'(
senyum menangis ketawa marah benci suka semua ada kat dalam buku tuh.
tapi buku tuh aku dah nak bakar pon . tak sanggup nak tengok isi yang ada 
kat dalam tuh. biarlah aku je tahu apa yang aku luahkan dalam diary tuh 

akher kata dari aku > aku tak kesah semua yang terjadi sebelum ni.
aku terima segala nya . orang cakap kita harus lupa kan 
semua perkara yang tak baik just ingat perkara yang mampu buat kita tersenyum 
PAST IS PAST right ?? oke. pegang pada yang tuh.

sekian terima kaseh ea sekiranya anda berjaya menghabiskan 
membaca isi luahkan aku yang tak seberapa ni . hopefully 
korang kasi lah respon ea. emm,OKE lah aku dah letih 
aku stop menaip sampai kat sini dulu lah. 
BUBBYE :| 
  

new past