sesorang . argghh !
12.06.2011, ϟ 0 shout(s)


 asslamaualaikum dan bismillah.
hai you all? whats up guy .
today . seriusly hari macam tuuuuuutt.
wanna know why ? cause im so bored
macam taek doe hari aku ni ..
cam sipot. cam kumbang. cam vavik pon ada juga =,='

tak tahu nape. ARGGHH .rasa macam nak mengamuk
macam nak lempang , teranjang , cubit , tumbuk orang pon ada.
ikot kan hati kalau ada orang lintas depan aku ni nahas lah dia.
silapsilap #koma kang aku keja kan. eisshh !!
ASTGHAFIRULLAHALAZIM ..
 sabar syikin. sabar syikin. 
*tarik nafas .hembus.. tarik nafas hembus.. 
GOOD ! 
lantak lah diaorang. tapi nak geram pulak aku
macam tak aprriciate je kot aku tunggu kau..
lama weyh. kau ingat kejap ke??
emm. aleh aleh.. bila kau dah balik
nak pergi main taqraw ! apa ke benda lah..
handin doe.. eishh.
hargai lah siket aku ni. .waktu aku pon ada juga.
memang tak ahh kan kau bla macam tuh je.
emm. dah ahh ! cam biji je perangai.
tak ada MOOD ! salam -,-

new past