terharu :)
12.04.2011, ϟ 2 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah.
hello hai hoi korang ? hee.
apa macam ada oke tak ?wahai pembaca setia blog 
> kehidupanakudiduniawi.blogspot.com
 sekarang ni aku nak START bercerita ni.
meh meh duduk diamdiam depan lappy korang 
dan pinjamka aku MATA korang buat seketika.
haha :) #ngadangadapulak.
orite , mesti korang tertanya tanya WHY , tittle 
post enrty aku macam tuh kan? kan? 
HAA.. mesti lah bersebab doe. tak kan sesuka hati je
aku nak letak TITTLE aku macam tuh.
dipendek kan cerita , semalam aku ada tolong 
member aku ni > cik NUR HAZWANIE KAMARUDDIN 
buat blog dia. * bantuhanyasetakatyangtermampu  :)
tak ada lah banyak sangat just tolong mana yang perlu je.
edit punya lah edit aku letak lah polka dots . bukan apa
aku dah tak larat lagi *ngantuk weyh. Mata ni
dah suruh aku tido ,rehat kan minda ... hee 
TAPI bila pagi tadi aku on aku bukak lah blog cik wani ni 
dia ADA MENTION nama aku lah 
#banggasekejapweyh.. * macamlah famous sangat kan aku ni .
HAHAHAHA * gelaksukasuki .. 
HAA ? korang tak percaya dia mention nama aku ?? 
*kesah pulak aku kalau korang tak percaya . huhu.. 
tak ada lah guraugurau je. mehh sini aku
tunjuk kan BUKTI ..
scrooolll bawah siket .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-

*klik gambar ni kalau nak nampak dengan jelas.
#harapmaklum. :)
Papepon diatas kesempatan ni ..
aku nak say two thing lah kat wani ni.
first > sorry kalau aku buat semalam tuh tak oke.
second > TAHNIAH ea sayang cause , kau berjaya akhir nya 
tuka menukar blog tuh atas usaha kau sendiri.
WELL DONE :)
dan tak lupa juga .. THANKS YOU so much kat 
akak lyssa because of him kawan aku sorang ni dah berjaya 
melakukan dengan hanya follow tutorial :)
hee.. MARKET jap.. adoiyai..
hee.
oke lah till sini je story aku . next time aku 
update lagi ea ??
BUBBYE :)

new past