tired , seriusly
12.06.2011, ϟ 0 shout(s)



assalamualaikum dan bismillah ..
hello hai korang ? tak tido lagi ?
eishhh !! dah pukul berapa ni
jap tengok jam .. HAAA !??  
> 02:30 pagi . MAK AII ! dah late ni.
tak liat ke korang bangun pagi esok ha?? 
eishh.. apa pon kennot lah korang ni.

aku ni apa mimpi bangun pepagi buta ni?
dah tak ada kerja lah tuh.
ON lappy , bukak BLOG . ini lah kerja aku
ngadap benda alah ni. naik gila aku dibuat nya.
actually bukan weyh aku ni.
nak mesej dengan my hubby . tapi dia 
tengah sleep . karang aku text dia.
for sure lah kan aku rasa aku ganggu dia.

yelah mana tak nya . semata-mata 
sent mesej suruh text dengan aku ? cam tuh ?
weyhh. aku pon ada hati perot lah.
lagipon kesian kot kat my hubby .
one day ni, dia busy sebusy nya.
SERIUSLY , hari ni kesabaran aku tercabar.
BUT its oke lah kan..
aku faham lah dia sibuk dan letih + penat .
 WHY NOT I GIVE HE CHANCE kan?  kan?

but the way . aku sesaje je nak update 
blog pepagi buta ni..
But mata aku ni ngadengade lah pulak.
nak tido alek.
eisshh. MATA ohh MATA .. 

oke lah .. till here je entry aku kali ni. 
hopefully korang enjoy baca story aku yang tak seberapa ni..
hee.. oke lah korang.
*GOOD NIGHT .
*SLEEP TIGHT :) 
BUBBYE


new past