kenangan semalam ;'(
1.30.2012, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum..
bismillah , hai korang semua ? apa khabar ? yeahh. semalam dah balik ke tempat asal ku di kuim. after tiga hari dua malam di universiti malaya. best memang best bila kat sana. and penat pon memang terasa sesangat. emm, buka tuh je penat selama beberape hari time pergi lawan pon masih tak hilang. dah lah penat tak hilang lagi memacam dugaan yang datang . dengan si dia bergaduh or lebih spesiifik nye kami misunderstanding.emm, memang berat dugaan kali ni. sampai diri sendiri dah tak larat nak mengharungi nya lagi. betul - betul terseksa dan di seksa . saya ni hanya insan yang lemah, bila di perlakukan oleh sebegitu rupa. emm, bukan ini yang saya
doa setiap lepas solat. emm, mengharapkan pengakheran yang baik.tapi tak saya duga lain pulak jadi nya.

keadaan tuh benar - benar buat aku tergamam. even sebelum ni pon kami ada misunderstanding TAPI kali ni ,
satu kelainan yang saya sendiri tak faham. si dia benar - benar ingin diri ini berjauhan dengan nya. sungguh aku terkilan bila dilakukan sebgitu. emm, bahagia yang saya harap kan hanya hadir dalam mimpi - mimpi yang kita sendiri tahu mimpi itu hanya lah mainan tidur dan tak akan pernah terjadi. emm, aku redha bila di lakukan macam tuh.mayby dari kesalahan sendiri yang membuatkan sidia benci dan bosan bila dengan aku :'( . tak tahu kenapa 
sejak semalam hidup ni macam serba kekurangan.tak lengkap rasa nya.emm, 

hanya beberape jam saje semua nye berakhir, hari ini sebenarnya genap usia hubungan kami 1tahun10bulan.
tapi dengan keadaan tak dirancang semua nyer berakher pada detik 1tahun 9bulan 3minggu 6hari 22jam .seriusly aku tak terkata - kata. hanya ada dalam hati ni tuhan je tahu betape sakit nya perasaan yang aku alami. emm, memang satu pengakhiran yang sesangat - sangat teruk. aku hanya ingin mintak maaf pada si dia, atas segala kesalahan dan kekhilafan aku terhadap nya. apa yang terkasar . apa yang terlepas dan segala- gala nya maaf kan aku. dan terima kasih juga diatas segala jasa baik kau terhadap aku dan family aku. aku hargai sesangat. emm, butheway aku hanya nak kau tahu yang aku sayang kau. sumpah ! hidup mati balik pon aku tetap akan cakap perkara yang sama >> aku sayang kau muhammad sanusi ismail <3 .. emm

last dari isi hati aku, yang aku sesangat sangat sayang kan kau . tapi hanya kerana semalam . semua nya berakhir.emm, aku percaya pada jodoh. andai kau milik aku . aku akan tunggu kau sampai bebiler. andai kita berdua dekat atau jauh, lama atau kejap , susah atau senang , or tak kira dengan sape kau time tuh aku tetap akan tunggu kau. jika kau lelaki yang tertulis dalam LUH MAHFUZ insyallah aku pasti aku lah insan yang paling happy . emm, tak ada yang happy selain dengan kau > muhammad sanusi ismail :'( 

emm, oke lah till sini entry kali ni. maaf kerana terlalu panjang. dan maaf juga kalau agak tunggang langgang. 
aku hanya menulis ikut kata hati aku dan ikhlas dari isi hati aku . emm, maaf juga sebab tak pandai berkarang .kepada yang membaca terima kasih :'( emm, salam . 



                                                                                                                                   di luahkan oleh :
                                                                                                                                    

new past