30 march 2012, hari kami bersama
4.01.2012, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum , hello korang ? woaaahh, rindu giler doe kat blog ni. dah lame kot aku tak usha-usha or luahkan pape kat sini. bukan apa lah guys. aku busy siket lagipon aku kan study, banyak perkara kot yang aku kena fikirkan. lagipon, exam final aku makin hampir doe. just around the simpang je aw ! memang parah. adush. semak-semak ^^, hee. BUT this  time entry aku bukan nak talk pasal exam ke or what ever it is kan. aku just nak wish something lah kan. cube korang tengok gambar kat atas tuh. pasal ANIVERSARY kan ? kan? hee. actually , aku nak talked pasal benda alah tuh lah and im gonna making the wishes in this relay. aku dengan si dia , sape si dia ? MUHAMMAD SANUSI ISMAIL lah, still my superman, kekasih hati jantung limpa hempedu  tuh ^^, hee. adoiyai korang tak kan lupa kot. -..- '   em, pejam celik, gaduhbaik, gelakmarah, sukaduka, susah senang, makihamun kami lalui bersama. kami ni TAFF kan? hee. thats why lah kami still bersama. ALHAMDULLILAH, and not only that, berkat sabar dan tahan mempertahankan relay ni memang berat. memang memacam dugaan yang datang. tapi disebabkan kata-kata azimat siDIA aku terus diri bertahan mempertahankan relationship ni. aku sayang dia weyh. sumpah ! tak ada yang lain. serius ni. *ayat memang geli kan kalo korang baca, tapi itu lah hakikat nya, aku sayang dia, muhammad sanusi <3. kadang-kadang aku pon sukasuki je carik masalah kat hubby aku ni, tapi dia bagus dia cool je. sometimes je bila datang hantu dia, aku plak yang kena sabar. emm, tapi bagi aku tuh semua normallah kan . adat bercouple. bak kate kawan sehousemate aku >  bukan couple name nye kalo tak bergaduh ni. dan hubungan tuh mesti bosan kan kalau tak gaduh ? macam sengal-sengal gitu. HAHA ! papepon , aku kat sini nak ucap terima kasih kat si DIA , yang sentiasa bersama aku, even aku dalam keadaan susah or senang he always be with me. seriusly , aku tak tahu macam mane dengan hidup aku kalau si DIA tak ada bersama aku :'( emm, aku berharap sangat-sangat hubungan ni berkekalan dan mudah-mudahan jodoh aku dengan siDIA kekal bersama berpanjangan. AMIN ROBBALLALAMIN. and one more things that he should know is aku sesangat-sangat sayang kat kau,sanusi ismail. and so much sorry if make a mistake . and i admitted my fault. really-really sorry. im begging you. plis accep my appologize :'( . thanks cause sudi bersama aku, even aku ni tak lah baik mane pon. aku banyak kekurangan tapi kau still maseh boleh mempertahankan aku. thanks again. and SELAMAT ULANGTAHUN KE 2 TAHUN. ashyikin sayang muhammad sanusi ismail.
                                                                                                                                                   luahan hati :
                                                                                                                                          

new past