EXAM FINAL ? sudahh maliii ooo..
4.13.2012, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum dan hello whats up yoo.. huhu. berstyle siket kasi salam. aceceh, actually tak ada pape pon kan, saje je nak gebang-gebang buat happening siket. *padahal tak hapenning pon ka? kan ? huhu. kesah pulak aku kan. DAH ! DAH ! DAH ! jangan merepek merapu meraban bagai sekarang ni. just berblog hari ni pon sebab bosan. sooo dengan cara yang terbaik aku update siket lah kan. aku exam lagi beberapa hari je lagi. tapi aku punya lah baiiiikk siket satu pon tak usik bagai ! HAIYAK , tepuk pale lutut korang tiga empat kali.. saket tak ?? haaa.,. tak ada kena mengena pon sebenarnya.. HAHAHA :D Okey, okey back to the tittle aku akan menduduki exam , last exam aku akan bermula 18 april sampai lah awal bulan 5. aiiiiiissshhh ! DUP ! DAP ! DUP ! DAP ! jantung aku ni.. emm, apa lah citer kan result aku kali ni ?? emm, hopefully semua nya diberkati allah bila aku dalam exam nanti. bukan apa, risau lah. emm. papepon aku akan berusaha capai TARGET aku tuh.. and the most important is nak beat kekaseh hati jantung aku ni haaa --> muhammad sanusi ismail, WEYYHH ! jangan nak carik pasal lahhh, hebat kot kekaseh aku ni. pointer semester satu PALINGG GEMPAK , kalah aku doe -___- maluuuu . tak pe IM TRYING BE THE BEST untuk semester ni :) .. oke lah aku nak ready ready amek nombor giliran turn mandi , musyuuuuk ? kuaanngg hajaq , kurang asamm , kurang gula dan garam betuii lah ,sesedap oren jiran kau je ea nak cakap aku macam tuh . tak pe jap lagi aku dah wangiii, HAHAHA.. keyh lahh before aku merepek entah pape aku out dulu. salam bubbbye :)

new past