happy belated day ^^,
4.01.2012, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum , dan bismillah, tak mahu talked or taep bebanyak just aku gonna make some wishes to my hubby sempena birthday dia hari ni, 1 april persamaan dengan april fool. genap hari ni umurnya 19 tahun. WOOOAAAHH ! so sweet kan, dah besar anak pakcik ismail dan cik fauziah ni ^^, . oke, meh aku introduce siket pasal background kekaseh hati jantung limpa hempedu aku sorang ni. joomm kita terjah ^^,


+ muhammad sanusi ismail. 

+ anak tunggal lelaki encik Ismail dan puan Fauziah 

+ adek lelaki kepada kakak kesayangan nya > akak baitsha <3

+ maseh belajar dan maseh seorang penuntut ilmu di ILP. 

+ seorang yang tegas. garang juga weyh dia ni. takot aku -.-'
kadang-kadang tuh pulak datang mood sweet dia , naik risau juga ^^, 

+ umur 19tahun, pada 1 april 1993. waktu tak dapat dikesan. ^^,

+ ucapan aku untuk si dia ni :

-  semoga panjang umur dan murah rezki.
- moga hidup diberkati allah s.w.t
- moga jadi anak yang soleh dan dapat berkhidmat untuk keluarga tercinta
- moga apa yang b hajat kan mudahan tercapai.
- mudahan b berjaya dalam kehidupan tak kira di dunia ataupun di akhirat :) 
- cayang sayang b. MUAAAHHH ! 

---------------------------------------------------------
this song for u b.

* happy birthday to you 2x
happy birthday to you sanusi, 
happy birthday to you <3



new past