hati dan perasaan ini
4.15.2012, ϟ 0 shout(s)


assalamualaikum , hai korang , emm, mood tak oke ! tak mao cakap bebanyak just aku nak luah kan apa yang aku rasa dalam hati ni -___- . since semalam mood aku dari pagi till ke malam tak oke. dan terus bersambung sampai pukul dua tiga pagi baru dapat lelap kan mata ni. ~___~ then mata ni berjaga alek pukul lima pagi. AISSSSHH ! tak boleh ke aku tengok lena tido ? tak boleh ke wahai mata? emm, YER ! mayby mata ni tak boleh menahan untuk menutup seketika sedangkan hati aku tak tenteram, minda melayang-melayang hanya kerana fikirkan si dia -__- ' tapi si dia , leeennnnaaaaa sangaaaaatt dibuai mimpi. emm, siapa lah aku hanya disisi si dia -__- . hanya menumpang kasih sayang je. emm, dengan masalah yang aku hadapi sudah cukup menguji kesabaran aku. seriusly aku nyer SABAR dah OVERLIMIT tahu tak ! emm, aku pon manusia. ada hati ada perasaan tuu semua , macam kau ! kau dan kau ! emm. aku tak mintak banyak weyh cuma mintak sesangat untuk faham diri aku yang sebenarnya. aku ni perempuan ! macam kakak kau , macam emak kau ! macam kekawan dan sedara sepupu kau semua .. dalam hati kami ni lembuuutt sangat sampai sanggup menyakiti hati sendiri untuk orang yang kami sayang ! -__- tapi pernah ke kau pandang semua tuu ? pernah ke ? siket aku tak mintak untuk kau menghargai aku. cukup sekadar kau sentiase disamping aku. emm. TAPIII ???? emm, 

yer aku tahu aku tak sePERFECT perempuan-perempuan yang kau pernah jumpa. tapi SYUKUR ALHAMDULILLAH , aku dicipta cukup sempurna dengan sifatnya. cukup dua mata , untuk aku melihat , dua telinga untuk mendengar , sepasang tangan untuk berkhidmat, berdoa dan berbakti pada orang , sepasang kaki untuk aku melangkah kesana kemari. emm, alhamdulilah sesangat tapi kadang-kadang tuh rasa tidak puas hati ni meyelubungi hati aku, normallah kan lumrah manusia tak pernah puas dengan apa yang dia miliki. emm, cemburu ! YAA , aku seorang yang cemburu. cemburu yang sesangat. tapi dalam cemburu aku,siket pon kau tak mengerti maksud cemburu aku. emm, MARAH ? yeerr , aku mengaku aku kadang-kadang tak dapat kontrol kemarahan aku ni macam yang kau cakap ! aku sedar tuu semua. tapi marah aku tak mintak untuk kau terus berdiam diri dan membiarkan aku keseorangan. :'( emm, cukup sekadar time aku marah kau mereda kan siket kemarahan aku ni -__- , susah ke ?????? emm, SENSITIF ? MUDAH TERASA HATI ? emm, yer. aku mudah sangat. aku mudah terasa hati dan sensitif dengan orang yang aku sayang waimmah famili aku , kekaseh hati even kekawan sekali pon. emm, sebab aku tak boleh terima orang yang aku sayang DOWN kan aku. emm, even dalam waktu yang same korang sebenarnya tak terniat macam tuh pon :'( emm. 

sudah lah, hati ni berbelah bagi dengan sikap orang disekeliling. emm, aku memahami semua masalah yang kau hadapi  tapi kau pernah mengeti aku ?? emm. cuma kata-kata bohong kau lemparkan kat aku -.-' emm, akuu terima kekurangan diri aku , aku terima segalanya dengan apa yang kau buat kat aku., aku HALAL kan dan aku MAAF kan kau, even aku cakap aku tak halalkan dan tak maafkan kau. emm, JAUHHH disudut hati aku , aku maseh sayang kan kau :'( emm. THANKS untuk semua nya -__- emm. assalamualaikum 
                                                                                                                                           


new past