Maafkan aku .
8.10.2012, ϟ 0 shout(s)


 Assalamualaikum dan bismillah . Hai ? selamat pagi ? em, pepagi aku dah update blog ni. hurm, bukan apa actually aku tak ada mood pon nak menaip or nak buka laptop ni pon tapi kerana beban yang aku terima dan masalah yang datang bertubi-II buat kepala aku tak bisa menahan seorang diri. tiada tempat nak mengadu melainkan Nya . Em , ouhh lupa dimana si Dia yang aku puja-II untuk share masalah ni ? opppss , lupa siapa lah diri aku ni untuk minta dia menemani aku tika aku susah sekarang ni :'( agak mengekecewa kan juga.tapi tuhan itu ada. dia tahu ap yang aku tengah hadapi sekarang ni. sepanjang bulan puasa ni banyak juga halangan , dugaan  ,rintangan yang aku kena hadapi. pelbagai masalah emm. sehingga aku dah tak mampu untuk menahan semua nya. 

 Sampai saat 9 august 2012 , aku lepas kan segala-galanya . ouhh tidak >,< KEHILANGAN si Dia membuatkan hidup aku tak keruan. tidak ceria macam hari-hari yang biasa time aku bersama dia. *lap airmata  (--_) emm. handfon tak berbunyi lansung . sepii aje tanpa dia :'( selalu ada yang kejutkan bangun pagi , wish selamat pagi , selamat malam , BUT now he gone . Ya'allah give me strength #pliss need it .. emm, tak sangka aku lepaskan dia. mayby  itu yang terbaik untuk kami berdua agar kami lebih rasa menghargai ketika berjauhan , dan rindu saat tiada khabar berita . emm, tapi sampai bila harus aku begini ? -_.-' em 

 One thing yang aku tak sempat nak bagitahu si Dia yang aku benar-II sayang kan dia . seriusly I DO , Muhammad Sanusi Ismail. em, your position in my heart never be replace with other person . *angkat tangan bersumpah. Thanks you untuk semua perkara . banyak yang kau buat untuk aku , sehingga aku sendiri tak mampu buat macam kau buat. Mudahan tuhan membalas semua nya diatas pengorbanan kau pada diri aku dan family *angkat doa meng'aminkan .. RINDU aku akan aku simpan dan jaga rapi-rapi khas untuk kau. dan aku akan jaga hati aku ni sampai saat aku akan datang tuntut semua janji-janji kau kat aku :'( . Maaf kan aku utuk semua kekurangan , kelemahan , kecuaian dan semua nya. i admited all my fault. sincerly , plis forgive me :( 

 Lastly , untuk si Dia , jaga diri ea ? jage kesihatan ? jaga kesemuanya . emm, aku maseh sayang kan kau :'( tapi untuk kebaikan kita bersama dan nak tengok kau happy aku lepaskan kau. emm aku pon tak nak lah jadi penghancur masa depan kau >.<' emm okey lahh stop sampai disini je. Assalamualikum . 



                                                                                                                                         

new past