Hai FEBRUARY and Hi MIDSEM
2.01.2013, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan bismillah ..
okeyy , hari ni dah masuk bulan FEBRUARI dan mengharap juga bulan ni bulan yang baik-baik
jer insyaAllah. dan tak lupa gak MIDSEM just around the corner ni haa. aiyoo !
poning palo den weyh. HAHA. note tak buat satu apa pun ><' assignment punya lah bertimbun-timbun ><'
nampak nyer cuti midsem seminggu ni lah yang aku kena siapkan.

dan masuk ni dah dua minggu kot laki aku pergi praktikal. makk aaii , jangan cakap lah mesej dah jarang kadang-kadang tuh satu apa pun tak ada. kiranya dari pagi till petang or malam baru dia mesej atau call aku ><' . Meroyan tahap gaban kot aku tunggu dia balik --' tapi tak pe aku kena lah faham kan ? kerjaya dia macam tuh dan kerjaya aku nanti pun kena lah faham kan ? #memahami antara satu sama lain .. hehe ^^,
butheway kitaorang kena lah berkorban siket kan, kata nak kawen bagai, nak ada asset sendiri. huhuhu so berkorban lah kan :)

dan satu lagi perkara tentang praktikal aku ni ha ! tempat praktikal aku dah dapat dah dekat Ayer Keroh D'Village . tempat nyer okeyy lah juga. tapi tahu lah nanti staff nyer macam mane. ntah okeyy atau tak o_O risau bhai --' bukan apa, kita kalau nak berkerja mesti lah tempat yang selesa kan ? tak mao gaduh semua.
hmm, hopefully macam tuh lah kan.

last but not least , aku nak make a wishes untuk semua student Diploma Hotel Management batch 29 . moga perjuangan kita diteruskan sehingga lah taman graduate nanti. After tuh nanti boleh lah sambung Degree pulak ke or so on lah kan. hehe. Okeyy lah till sini jer dapat berstory. next time kita talked lagi ea ?
Bubbye :)


new past